CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Monday, May 30, 2011

kisah tunang Elly Mazleen!

nota: nak sahre cerita pasal sorang artis ni..kita jarang dengar gosip2 x best pasal artis ni..kalo berlakon pun asyik bawak watak sweet je! ingat ag citer Na O Mei..yang baik nya semua Na O Mei tu..huhu..p pape pon dia mmg cantik!


Penyanyi dan pelakon Elly Mazlein selamat bertunang dengan pasangannya yang juga pengarah filem Duhai Si Pari Pari, Azmi Hata, 36, duda beranak dua yang bercerai beberapa tahun lalu. Mereka berdua dijangka akan disatukan melalui ikatan perkahwinan pada Februari tahun depan.

Majlis bertambah meriah apabila Elly menaiki kereta kuda ke majlis pertunangannya itu yang berlangsung di Dewan Berjaya, Bukit Kiara Equestrian Resort, Kuala Lumpur. Elly telah ditemani ibunya dan pereka pakaian pertunangan Eilla Faizshah dari Busana Cinta.

Elly dan Azmi telah berkenalan sejak 2009 dalam satu pertemuan yang tidak dirancang sebelum mula serius bercinta. Azmi kemudian mengambil keputusan untuk melamar Elly pada Februari lalu.

Kira-kira 100 jemputan yang terdiri daripada keluarga kedua-dua belah pihak hadir dalam majlis yang berkonsepkan ‘menyunting si dara di taman larangan’ itu. Azmi menghantar lima dulang hantaran manakala Elly membalas tujuh dulang seperti kek, manisan dan sirih junjung.


Klik untuk imej besar...






(\__/)
(='.'=)
(")_(")

sumber: www.myartis.com 2011

1 comment:

Aida Azryn said...

cantik elly mazlein! :)

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"