CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Friday, May 6, 2011

siapa HANA TAJIMA?

Erk?korang jangan pelik lak bile baca tajuk diatas ni..sebabnya seriously before this mmg aku x siapa Hana Tajima ni..baru2 ni je bile aku mula nak berjinak2 melibatkan diri dlm dunia blogging secara serius ni and bile aku mula berblokwalking banyak gak entry yang aku bace mengenai Hana Tajima ni..yang fofular pasal die ni of cos la cara bertudung die yang sgt gorgeous!

Siapa Hana Tajima ? Secara ringkasnya, Hana Tajima ni seorang anak kacukan Japan from father side and Mat Saleh from her mother side yang duduk dekat London. Menarik tentang Hana, antara adik beradik yang lain dia je yang pilih untuk convert kepada Islam 5 tahun lepas and sekarang ni berusia 23 tahun...Dia bersyukur sangat menjadi seorang muslimah dan dia impikan untuk buat banyak fesyen-fesyen yang sesuai untuk wanita muslimah yang bertudung untuk nampak lebih gorgeous, fabulous dan marvelous..bersesuaian la dgn status die as a fashion designer..and satu lagi die ni dah kawen Oke!!and menurut sumber yang bole d percayai..katanya Hana Tajima ni bestfriend kepada Yuna..


and now aku mula utk mengenali diri dia secara sikit demi sedikit..tapi jujurnye mmg aku suka la cara die berfesyen!cterbatas lansung n yang penting muslimah...tapi aku mcm xyakin la nak try!=p

maybe lau nak gi kelas or g jenjalan bole la kot..tapi kalo nak gi keje ko gilo??aku penjawat awam so terikat dgn etika pemakaian..

Kalau nak tahu lebih lanjut tentang Hana Tajima, korang boleh baca luahan hati dia sebagai seorang pereka fesyen muslimah dekat blog dia sendiri, iaitu di Stylecovered.com



ni la Hana Tajima Simpson

Hana & Yuna : ikon fesyen muslimah




kata hana tajima :


"Don't get caught up in what looks good on other people, just to fit in. You have to find something you're comfortable with, a look that expresses your personality."

No comments:

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"