CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Thursday, May 12, 2011

cantiknyaa dia!! (part 1)

hye korang..ingat x before this aku ade post satu entri bertajuk Ohh cantiknya mereka!!..kalo xingat boleh klik sini utk bace balik entri tu...kat dalam entri tu kan aku ade kate nnt aku kenalkan kat korang sape yang cantik tu..so kali ni aku nak bercerita la pasal mereka yang cantik ni..tapi yang ni part 1 dulu la..akan bersambong lagi sebab byk kot blogger2 yang cantik2 yang aku nak citer kat korang...kalo semua nak citer dalam satu entri konfem pjg giler!korang pon bukan nak bace sgt nnt...


oke la..kali ni aku nak citer pasal satu blogger yang bernama Nurul Ain Abd Salam..aku baru je jadi follower die..blog L.O.V.E tu la blog die..kalo tengok dalam 1st entri dlm blog die adalah pada tahun 2009..so maybe 2009 tu baru la die start berblogging and follower dia mase entri aku ni di buat berjumlah 3825 orang..

mcm mane aku leh terjumpa blog si jelitawan ni?pe lagi misty la mase aku tengah berblokwalking..menerjah ke blog2 org laen and terpikat kat satu entry someome who looks like Rozita Che Wan..search punye search and akhirnya jumpe la blog si ain ni..and bile tgok je blog die aku mcm terpana sekejap! OMG!! she really2 beautiful! awesome..jelita..cantik..and mcm2 la..umor dia 25tahun tapi sgt la cantik mcm dak 11 tahun!!


x caye??cube scroll gamba2 di bawah...

--> to kak ain, sye dah mintak permission utk copy gamba akak ni dalam blog akak tao!

ni header utk blog cik jelitawan ni..tgok header jew dah terpikat kan?





to guys out there..sori she has been taken! a wife to be in another few month i guess...

disebabkan she so beautiful ade la pihak2 yang xberwajib dah eksploitasi gamba die utk dijadikan sbg iklan without her permission..and skang dah jadi kes mahkamah pon..


gorgeous!!


sye taO kat mane ni..kat mid valley kan? kan? ^^,
hehehe



oke kalo korang nak tgok gamba die lagi pergi la blog die oke? gamba2 die ni aku dpt dr Mr. Google..gamba orang cantik misty la leh jumpe kat dlm isi perot Mr. Google..tapi kalo gamba aku ko search kat google mmg xkuar la..huhu..

1 comment:

~..UdadyaNNa..~ said...

kita pon suke tgk dia jugakk..cantik enn comeyy..kita follow da..ekekek//

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"