CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Thursday, July 15, 2010

sekadar menulis dan meluah..

Berlari ku ke langit ingin menggapai jutaan bintang
Tersungkur ku ke bumi bila ku sedar harapan ku hancur
Musnah impian ku bila kau tidak di samping
Punah anganan ku bila kau menjauh pergi
Siapakah aku untuk mu
Tiadakah erti diri ini pada mu
Apakah kehadiran ini tidak bererti buatmu
Mengapa kau hadirkan perasaan ini
Jika aku kau singkirkan
Mengapa kau lekakan tumpuanku
Jika aku kau abaikan
Sedang aku tetap setia
Menunggu mu saban hari
Tanpa sekelumit rasa jemu
Yang tidak pernah datang
Walau sekelumit cuma
Mengapa kini kau lontarkan aku jauh
Jauh dari dasar hatimu
Sedangkan aku yang dulu
kau ingin dan tidak pernah kau lepas
kau berubah tanpa ku duga
kau berpaling dan tegar lupai aku
setegar mana aku setia padamu
tetap sia sia
aku menanti pada yang tak sudi
aku relakan kau pergi
walau jauh di sudut hatiku
betapa aku sayangi dirimu
doaku dini hari
semoga bahagia menyinari hidupmu
semoga berjaya kau dimana jua
biarlah aku yang menjaga hati ini
biarkan aku sendiri
takkan ku buka hati ini buat kedua kali
walau sekali kau yang hadir mengisi ruangan
tiada maaf buatmu
kerna hati ini telah kau lukai
dan hanya aku yang akan mengubati
bukan kau…..atau dia….

No comments:

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"