CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Thursday, July 22, 2010

KK FAREWELL

entry ni aku wat sbb nak cite psl farewell boss kesayangan kuh...huwaa...boss ku suda berhenti!!!die dapat better offer..aku pown nak benti la gak sbb dah xde boss..bos aku ni sgt baek!xpernah marah aku walaupon aku pernah melakukan kesalahan..bagi dia "everybody make a mistake and we learn from the mistake"!..aku suke care die..dia ley terima pendapat aku sbg staff bwhan dia and sometime dia pon ade pun mintak pendpt aku...dia xpenah wujudkan ruang antara status kami..maksudnye kite ley share pape la..mase aku saket mate aritu, beriya dia nasihatkan aku and tolong setelkan keje2 aku yg terbengkalai selama seminggu aku MC tu..

nak d jadikan cerita mase farewell die aritu, kitorg lunch kat Secret Recipe kat Tesco Ampang..aku on je sbb da lame gak xmkn kat sini...aritu aku mkn meatball spegetti..huhu kurang sedap la..sedap lg spegetti yg aku wat..pape pon korg njoy la tgk pic aku nih...mcm bese la kan, mane ade kamera d situ la ade aku..naseb baek vilyn bawak kamera aritu..lau x, xmerase posing la aku..ok korang..LAYANNNN...

***********************************************************************************
mase nih baru sampai..sementara tgu makanan kite posing la..

the Ladies...HR Ladies..

aku dan boss..skng dah jadi ex-boss la..
spegetti kurang sedap pon licin gak aku telan sbb lapa..lalalala
bos aku yang sempoi melayan karenah kitorg berposing!dia siap tanye lagi " nak wat posing comel kew?" hahahaha..
tengok yang ni..bos aku dah wat muke comel die!mengalahkan aku plak..

yang ni wat muke ensem plak...


ni la team aku - HRD - bersama dengan bos yang lepas nih akan menerima boss baru plak..


pape pon utk boss aku, aku wish all the best and dun forget us ya!

No comments:

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"