CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Monday, July 19, 2010

bubye fesbuk ku!!!

aku xtau nak luahkan kat sape..aku kew yg salah??atau fesbuk yang salah??mungkin aku la yg salah...mmg salah aku..salah aku terlalu melayan agaknye smpi terlebih layan dan mengundang mcm2 rase org laen terhadap aku..agak

memula skali, kenape aku wat fesbuk?sebenarnye aku wat fesbuk sekadar utk menghubungi kwn2 dan merapatkan lg silaturahim antara kwn2 yg da jarang berjumpe...kat fesbuk je la kite tau ccite2 update dorg..agpon dlm fesbuk tu ley dikatakan 95% semua mmg org2 yang aku kenal...aku x add and x approve sape2 yang aku xkenal..selain tu aku wat fesbuk sbb nak upload gamba2 ku yang comel..sbb nye stp gamba tu ade cite yang tersendiri jadi kwn2 aku gak leh tau la cite2 psl aku melalui gamba2 yg aku update tu..selain tu aku suke gak tgk gamba2 org laen..ekspecially gamba org2 yg cantik...pastu aku wat fesbuk gak merupakan antara medium perantaraan aku dgn dak2 UUM...maklum la kitorg jarang jupe..sbln skali jew jupe jd kalau ade papr diskusi mmg wat kat fesbuk jew..nak announce pape pon kat fesbuk gak..

famili2 kuh pon ade fesbuk..dari adik2 aku, sepupu2 aku, makcik2 kuh and pakcik2 kuh..sume maen fesbuk..tp dorg xde la plak mslh mcm aku..kenape aku ade masalah plak??

untuk pengetahuan kawan2 semua fesbuk CIK DILA telah deactived!ini bermakna cik dila suda tiade d dalam friendlist kamu semua dan cik dila hanya menjadi kenangan saje d dlm arena fesbuk..mungkin cik dila akan meninggalkan fesbuk utk selama-lamanya atau mungkin utk sekejap saje..semuanya bergantung pada massa dan situasi..andai settel masalah yang d hadapi cik dila akan kembali aktif tetapi jika masih ade masalah maka cik dila akan terus lenyap dari fesbuk..biar lah cik dila idup tanpa fesbuk asalkan cik dila bahagia...

utk kau (walaupun engkau mungkin xtau psl kewujudan blog aku nih)..ini keputusan aku..aku dah ambil keputusan utk deactived akaun aku demi kebahgiaan kau..ape lg yang kau nak aku wat??tak ku sangka keputusan aku utk ade fesbuk sendiri ni berakhir dgn mimpi ngeri plak...xsangka begini jadinye..perlu kew pepisahan kerana fesbuk???

No comments:

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"