CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Sunday, July 4, 2010

rase tak selamat! unsecure!!!

ninoninoninoooooooooooooo....
tidakk!!!kenape aku rase mcm nih??
aku ase xselamat la...
ase unsecure thp maximum!!!
dia dah byk sgt GF nih..
byk berkawan dgn ramai sgt perempuan!!
xkesah la kalau pempuan2 tu semua hanye d alam maya or alam fantasi..
hakikatnye die ttp ade byk GF and
aku mula rase tidak selamat..
tambahan bile dia x sms or anta kabar berite kat aku..
msg pon wat cukup syarat jew..
msg punch kad..
tu pon aku yang msg dulu..
Ya Allah..mungkin kah hati die akan berubah??
tidakk..xmooo..
ya Allah...tetapkan lah hati dia dan hatiku..
kuatkan hatikuh utk menghadapi karenah die..
satukan hati kami berdua Ya Allah..
banyaknye pancaroba dan dugaan dlm perhubungan sebelum perhubungan utk menjadi suatu realiti yang sgt indah..

pada kamoo..walau ape pon yang kamo wat atas niat ape skali pon..jgn la kamo lupekan aku!
kenangilah setiap detik kite bersama sbb detik tu hanya tercipta dan d cipta utk kite berdua..
xmungkin detik2 tu dpt d cipta bersama yang lain lg...aku xmo ase secure lg..tolong la yakinkan aku yang kau xkan berubah hati!!

No comments:

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"