CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Thursday, July 29, 2010

HO..HO..HOLIDAYYY!!!!!

yahuuuu...yihaaaaa......seronoknyeee...ari yang d nanti2 makin tiba..xsabarnye mau pergi bercuti!!hihihi...Sungguh riangnya rase di aty bile mau pergi berjalan2..mau duduk d tepian pantai d celahan pepohon kelapa....berlari2 anak mengejar ombak..membina istana pasir..waaaaa bestnyeee!! erk!!mcm bebudak plak...

sebenarnya entry ni saje je aku nak share dgn korg and nak gtau betapa teruje nye rase d aty utk pergi bercuti bersama2 dgn sahabat handai hujung minggu ni..plan bercuti ni sebenarnya timbul dalam keadaan yang x d sengajakan..main cakap je mau pergi bercuti and tetibe yg laen on so ape lagi pergi saje la...and alhamdullilah persiapan utk pergi bercuti hampir 80% siap..jum tgk checlist aku..lau ade mane2 yang tertinggal tu tolong la gtau aku ek??






  • Lokasi: hehehe of cos la lokasi bercuti ni paling penting kan..kalau x mcm mane mau pergi bercuti..lokasi pilihan kitorang adalah PAHANG DARUL MAKMUR!!plan memula mau ke Cherating tapi telah bertukar ke Chedoq Beach Resort..

  • Tarikh: tarikh pon dah setting..hujung minggu ni 2H1M...

  • Kebebnaran ibubapa: hehehe ini lagi penting nih..lepas plan mau pergi bercuti aku terus sahaja mendapatkan kebenaran ibu bapaku..mesti la kena bgtau dorg kan yang aku mau keluar..walaupon dah x duk serumah dgn dorg x bermakna aku leh bebas..ley keluar sesuka hati..still kena dapatkan kebenaran dorg gak and kebenaran penjaga aku pada mase ni iaitu org tua Ain..dorg pon kena la tau gak..

  • Chalet: telah booking..1 family room and i standard room

  • Kereta: baru pas servis..just nak check air and minyak kena full sblm memulakan perjalanan..sbg langkah2 keselamatan kalau tersesat..

  • Lain2: hurm ape lg erk perkara2 besar yang perlu dipikirkan? asenye sume dah ok..aktiviti2 yang nak d jlankan d sana pon telah d rangka..hurm..hope sume dah la kowt!

pada korang yang nak tau lebih lanjut pasal tempat yang aku nak gi ni boleh la klik ini link:
http://chedoqdamai.blogspot.com/

No comments:

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"