CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Thursday, April 9, 2009

Kenali dirimu & dirinya (part-3)

haluuu...assalamualaikum wbt..bertemu lg kita didlm ruang storydyla.blogspot.com
humm..sape2 yg view story aku ni thanks byk2 ek...rajin2 la tinggalkan tanda anda menjejaki ruangan ini dgn meninggalkan komen2 anda..segala pandangan ke pendapat ke atau pape jew la..sape yg x view tu tolong2 la view..korg2 jemput2 la sedara mara, abg2 kakak2 makcik2 or pakcik2 korg baca blog aku ni..aku tau la blog aku ni xde pape tp boleh la gak membuang masa korg lepak2 sambil baca blog aku ni..

aduh..merepek sudaa..ok la tujuan asal aku wat entri kali ni adalah sambungan entri bln lepas iaitu mengenali personaliti org melalui bulan kelahiran..ni for this time of cos la kite kenali mereka2 yg dilahirkan dibulan April...xkesah la thn bape pun janji dorg lahir bulan April kite korek2 la perangai dorg ni..p peringatan..Korg jgn la terlalu percaya plak..kang korg salahkan aku plak...p kan so far semua nya mcm btul la...huhu..

eh jap2 sblm tu korg ingat x post lepas aku de cite psl hamster parsi yg aku jupe kat Melaka tu kan?? p kan aku x dpt upload pic hamster tu coz kamera aku xde bateri jd kali ni sblm korg bc personaliti org di bln April aku nak show kat korg pic hamster Parsi ni dulu...


humm..korg..mcm mane?? comel x?? kalau korg jupe hamster mcm ni gtau aku ek..aku btul2 da jatuh hati dgn hamster ni...aku nak gak memiliki dirinya...ok la korg..teruskan la membaca ek..

APRIL
sangat aktif dan dinamik
cepat bertindak buat keputusan tetapi cepat menyesal
sangat menarik dan pandai manjakan diri
punya daya mental yang sangat kuat
suka dapat perhatian
sangat diplomatik, pandai memujuk, berkawan dan pandai menyelesaikan masalah
sangat berani dan tiada perasaan takut
suka adventure, pengasih, penyayang, sopan santun dan pemurah
emosi cepat terusik jika tidak terkawal
berkecenderungan bersifat dendam
agresif, kelam kabut untuk membuat keputusan
kuat daya ingatan
gerak hati yang sangat kuat
pandai mendorong diri sendiri dan memotivasikan orang lain
berpenyakit di sekitar kepala dan dada
sangat cemburu dan terlalu cemburu
P/S : Hepi besday to Ella and Mary!!

No comments:

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"