CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Friday, April 3, 2009

coretan hati..

Kehadapan insan yg amat disayangi..

Assalamualaikum Cinta...aku harap sgt kau berada dlm keadaan yg sihat dan mendpt perlindungan serta keberkatan dariNya..

Maafkan aku syg jika warkah ku ni mengganggu hidupmu..bkn niatku utk menambahkan kegusaran yg melanda hatimu..sekadar ingin melontarkan suara hatiku..bkn nya utk mengharapkan belas kasihan dr mu tetapi sekadar ingin kau megerti ape yg ku rasakan..

Sayang, mengapa mulut mengungkapkan kata perpisahan tetapi hati tidak merelakan? Tiap detik hatiku menjerit supaya jgn berpisah dr mu...tiap saat jiwaku meronta utk bersama dgn mu..Betapa tersiksa nya diriku bila berpisah dgn dirimu sayang... tidak tergambar derita yg dilalui tanpa dirimu disisi...

Sayang, kenapa kita masih belum menemui penghujung cerita kita? adakah ni semua baru permulaan atau sudah sampai kepada kemuncaknya? Apa penghujungnya? Derita atau bahagia?
Adakah ruang utk diriku membina mahligai indah bersamamu? Adakah peluang utk aku melayari bahtera indah bersamamu?

Sayangku,
Aku berdoa semoga kau tabah dgn ape yg kau lalui sekarang..ketahui la aku sentiasa ada disisimu..akan aku harungi dugaan demi dirimu...maafkan aku juga jika semua masalah mu berpunca dari aku..satu yang ku ingin kau tahu bahawa aku akan terus meyintai dirimu biarpun cinta ku sekadar cinta dlm hati...

Sayangku...sampai disini sahaja coretanku..semoga bertemu di lembaran..

Salam syg,
ungu


P/S : Bunga kita akan sentiasa mekar selagi disirami dgn kasih syg yg tak terhingga.....

2 comments:

~..PriNCEss DyaNa..~ said...

sdehnyaa.. warkah berlagu pilu mane yg awk ciplak ni..hehe..=P

dyla said...

hey..ni bkn ciplak la..ni kisah benar..
ni la luahan rasa seorg wanita kepada kekasih nya yg dipuja....
wanita tu puja kekasih dia tu mcm puja bunga orkid...
haa...pjg ag tau kisah cinta dorg ni sbb nya dorg masih belum bersatu..kalau nak tau kena la rajin visit blog kite ek..

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"