CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Tuesday, April 26, 2011

betul ke?betul ke ni? eiiiii..yerkssss!!!

weeyyy..nak muntah ijo aku bace mende ni..betul ke ni?ya Allah..kalo betul ni mmg satu penganiayaan sejak bertahun2 lamenya!last weekend mase kelas aku ade dgr si Yana citer pasal ni tapi aku abaikan jew..then tadi kat skola aku heboh gak citer pasal ni..so aku bukak la tenet nak tau kesahihannye and rupenye2 ade la beberapa blogger yang dah bercerita pasal mende ni...


Sardin Cap Ayam ade lendir katak n siput babi??


Mula² kita cakap pasal sardin cap ayam ini dulu. Mereka kata bukan aku kata (aku takda bukti kukuh nak tuduh) kuah sos dalam sardin ni dicampur lendir katak. Ada yang kata lendir siput babi. Adakah ini sebabnya semenjak dewasa aku tak pernah lagi nampak 2 jenis binatang ni? Sebab dah habis kena tangkap untuk diproses jadi kuah sardin?

Betul ke? Betul ke? Tolong cakap kat aku. Dulu aku penggemar sardin dalam tin tapi skang dah x makan sardin lg..kadang2 guna sardin Untuk buat inti sandwich or karipap..

Tapi aku heran kenapa sardin cap ayam yang dituduh? Adakah sebab ia sardin yang femes? Macam mane dgn sardin2 yang lain? sama gak kah menggunakan katak dan siput?

Milo vs Cacing



Cerita milo pulak. mereka kata lagi..bukan aku kata (jelas sekali aku takda bukti nak tuduh) milo dicampur dengan daging cacing. Aku tak geli pegang cacing tapi minum/makan cacing?? Oh. Geli. Tolonglah.

Yang aku heran lagi sekali kenapa milo yang memang pemes menjadi sasaran tuduhan. Boleh kata semua orang pernah minum ni. Ada orang dengki kat milo ke? Tolong siasat segera. Tapi naseb baek la aku bukan penggemar milo..aku lagi suke hot chocolate..agak2 hot chocolate xde daging cacing kan?

ade org kate kalo kite nak tau milo tu ade daging cacing ke x kite bole bau serbuk milo tu..ade x mcm bau hanyir?and ade yang kate bole gak wat experiment dengan mencampur serbuk milo bersama gula and korng tgok ade kuar minyak/ lemak x kat milo tu..korg try la wat pastu gtau aku ek?

Sos Prego



Haa ni satu lagi..aku da la suke mkn spegetti..ooohhh tidak!!p naseb baek aku jarang guna sos PREGO ni sebab mahal..aku lagi suke gune sos KIMBALL..murah and sedap...

Boleh tak aku merayu? Tolonglah. Pihak yang berwajib macam JAKIM ke siasatlah kebenaran semua dakwaan ini. Lepas tu sebarkan. Jangan tutup-tutup sbb ape yang kite makan tu jadi darah daging kite..kalo asyik makan mende yang menggelikan ni..x suci la daging kite ni..oohhh delima sungguh dgn dunia skang ni..duk kampung mkn sayor yang ditanam sendirik je la...

No comments:

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"