CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Thursday, December 2, 2010

RAPUNZEL story!!

hii alll...

lame dah kOwt xupdate blOg tersayang nih..

bkn bz..byk gak cite yang nak d cerite..

tp d sebabkan beberape keadaan..aku ase mcm maleh plak nak mengupdatenyew..

masa tidak sesuai utk ku ceritakan apa yang terjadi..

and maybe..terlalu sensitip kOwt??


hurmm..okey aku nak cite psl mOvie yang aku tgOk nih..

sgt best Okey??

walaupOn ianya cite katun!!

sgt berbalOi..

BerbalOi2!!


Okey..last week aku gi nOntOn Rapunzel..3D lg tu!

hihi..best..jalan citenye sempOi..

aku terhibur sgt.. (^________^)


tapi aku ase mcm dOngeng rapunzel yang biasa aku tgOk n cite Rapunzel ni mcm lain jew..

yela cite yg aku dgr Mak Rapunzel tu jahat..

tapi dalam cite nih mak angkat die tu xde la jahat sgt..
dia amek rapunzel sbb dia nak kecantikkan dia berkekalan..
tapi dia xde la seksa2 rapunzel..cume dia xbagi rapunzel kuar dari menare dia saje..
and mamat kacak yang jumpe rapunzel tu bkn lah putera raja mcm dlm cerita yang aku dgr tu..
TAPI lelaki tu seOrg pencuri..
dia nak selaamtkan diri dia sO dia masuk hutan and terjumpe lah menara Rapunzel tu..

aku xtaO nak cite mcm mane tapi mmg sgt best!
aku bagi 4.5 bintang Out Of 5!
kOrg pergi la tgOk..

RAPUNZEL TU SGT CANTIK!!
ase nak cantik mcm die la..
huhu

3 comments:

~..UdadyaNNa..~ said...

hehehe..cam menarik..ari rabu dpn kite br nk g tgk ngn daq opizz..

cik dyla said...

menarek!xrugi pOwn kalO tgOk..
mmg bestt!!

~..UdadyaNNa..~ said...

huhuhu..psty..rabu nie mau tgk wyg beramai2 ngn daq2 futsal pmpuan kt alamnda..

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"