CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Wednesday, December 15, 2010

separuh jiwaku pergi!!

assalamualaikum...hye kOrg semua..
aku xtaO mcm mane nak mulakan cite...ase lemah xbermaya ni..ase kecewa yg bergunung2 dan ase terkilan yg amat sgtt!!!ase down!ase mcm2 lagi yg negetif la...


kOrg nak taO x..kereta aku kene curikk!!!ari isnin aritu...kuar je dr opis mcm biase aku tros ke tempak aku paking kereta..tetibe aku tgk paking tu kosong!aku teroikir gak aku salah paking kew??tp aku mmg yakin sgt yg aku paking kat situ pg tu..tetibe je aku rase dunia ku kOsong!aku hilang benda yang sgt penting dlm hidup and sgt aku syg!tu je satu2nya harta yang aku ade..susah payah aku berusahe utk dapatkan nye..tapi dgn sekelip mata benda tu ilang dari mate!


seriusnya mmg tersgt kecewa!!kecewa yg xdapat diungkap dgn kate2...setiap kali aku terkenangkan kereta aku..misty aku menanges...kenapa amek kereta aku??bkn ade pape pon kereta tu..kereta viva jew pOn!xkan viva pOn kO xmampu nak beli????dah la byk calar sana sini..kenape amek kereta aku?????huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!aku ley giler bile pk kan ni semua!!dah la byk document penting dlm kete tu..sijil2 asal skolah aku..surat beranak!ya Allah!!ku rasakan gelap masa depanku!mcm mane aku nak mOhOn keje laen lagi??


kenapa aku dapat musibah mcm ni??sgt2 kecewa!kecewa yg teramat!!aku xlalai jaga barang aku..aku mmg paking kat tmpt yg slalu aku paking..aku kunci semuanya...tapi still boley ilang..aku xkuat nak terima kenyataan ni!!aku xde kete!aku xde pape pon skang!!aku xdapat nikmati hasil titik peluh aku bekerja!penat aku keje semata2 nak bayar kete tp ae yg aku dapat???ya Allah..byk sgt dosa aku smpi mcm ni ke yg aku kena hadapi??ape salah aku kat korg pencurikk????aku xsaket kan aty org2 sekeliling aku..aku cube jd seorg yg mendengar kata..aku mmg degill..suke memberontak..tapi sifat tu cume ade bile aku bersama dgn keluarga dan org tersayang..tp bile d khalayak aku x mcm tu..


aku berharap sgt2 masih ade sinar harapan utk aku dapat balik kete aku tu..walau dlm ape pun bentuknye...pulangkan la...aku masih perlu bayar baki tetunggak kat bank yg dah semestinya bkn sikit!bagi la aku peluang untuk menikmati hasil titik peluh aku..aku berharap sgt brite yg aku dgr smlm tu x betol..ade seorg sahabat ku berkata yang kereta aku dah selamat dipotong!ya alllah..betapa hancur luluhnya hati aku bile mendengar nya..xpernah aku terpikir pun mcm tu nasib kereta aku...xpernah terikir pon aku akan kehilangannya...utk menukar viva dgn kete lain pon aku xpenah terpikir ni kan pulak utk kehilangannya...mmg aku xpenah terpikir!!!!


wahai pencurik kereta ku...walau dgn niat ape pun kO curik kete aku tu, pulangkan la balik...ko curik la ferari ke..mitsubishi ke...EK ke...fairlady ke baru la kO bOley digelar pencurik handalan!!!ni kO pegi rembat viva!pe ke banggangnye kO ni???ko pOn dah mcm membe aku la..nak curik xpakai Otak!!!kO jgn lupe gi servis kete tu bln depan!jangan lupa gak cuci kereta tu..miyak tar yang melekat kat bumper and cemin kete tu kO jgn lue gi anta pOlish!!minyak tu aku baru isi kO tau x????nnt kO pulangkan balik kete aku tu kO isi balik minyak kete tu..tOuch n gO aku tu kO jgn gune!!sijil2 aku kO jgn buang..ade kasOt2 dlm tu pOn kO jgn jual plak!gelang2 kristal tu kO jgn plak wat present utk gf kO ke bini kO ke!tu gelang membe tu..rugi dia..ishhh!!bengap la kO ni..kO dah menyusahkan semua Org kO tau x????xmungkin aku maafkan kO!hati aku itam!!kalO kO xpulangkan aku jume kO kat padang masyar!!!!!sengallllllllllllll!!!

pencurik kereta yang sengal!pulangkan balik kereta aku weyyy!!!mcm mane aku nak gi kerja..mcm mane aku nak balik klang..mcm mane aku nak gi kelas???????aaaarrrrrrrrgggggggggggghhh!!!!!!!!!!!

2 comments:

~..cik PriNCEss..~ said...

sabar la awk!!! mungkin ade hikmah disebalik smua tuhh..mne tau ps nie awk dpt kete ag besOr ke een..enn..huhu..dala xmO sedey!!! t nk g kelas g ngn kite k..tdO kt uma kyg jew..uma die kOsong..

tO : pencuri kete yg sengal!!!!!

npe kO curi keta kwn ak..cian die!! ko da ssh en die..ko rugi en die..ngn ak2 skali rugi!!! tOk pengetahuan kO gelang kristal tuh ak punyer!!! tp kwn ak nie ag kesian rugi mcm2!! lau ak jd die ak pOn xkn maap en kO smpi ble2..~~

cik dyla said...

huhu..kalO nak beli kete tu senang mcm beli gegule xde la kite kesah sgt!!!bkn senang nak wat lOan..utang kene byr gak tp kete xde..huwaaaaarrrrgggh!!!!!!!!!!!

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"