CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Monday, December 27, 2010

sOrg lagi bertunang!huhu

hai kOmee semua..
arini nak share kesah membe aku sOrg nih...
da selamat jadi tuangan Org sabtu aritu..
majlis yang diadakan di surau berdekatan dgn umah dia sungguh meriah!
sungguh xsangka..sOrg lg membe ku dah selamat..
dulu same2 huahua kat ampng pOint..skang da jadi tunangan Org pOn..
pape pOn aku nak ucapkan tahniah kat kO dOt..
berjaya pOn kO pertahankan relatiOnship kO dgn maktOng!
aku paham bkn senag nak pertahankan sesuatu hubungan tu..
tapi kO dah berjaya!aku bangga dgn kO!..
selepas 6tahun bercinta kOrg akhirnya bertunang n lepas ni kOrg akan jadi suami isteri yang sah..terharu aku beb!
pas ni tgu giliran aku taO?


kowg layan la pic yang diambil mase majlis die ni..



teruje aku tgOk die ni!


selamat bertunang kedOt!

saat2 yang mendebarkan..aku yg dOk sblh pOn turut merasakan debarannye!hehe

selamat dah jadi tunang Org..

gaya bebas selepas majlis tamat.. kedOt da lega la time ni!

we Ollss...ape da...sume kai bj kurung tetibe aku salah tema plak!ishh..

3 dara pingitan..hehehe..

diana n kedOt..tO diana: kedOt dah selamat da..awk bile lg??huhu

aku pOn sibOk nak mekap gak!

**berangan..

tO incik kekasih: will u marry me??

ikot perbincangan kedOt akan melansOngkan perkahwinan dia bln 5 taun depan..sO pasni aku uplOad pic kahwin dia plak..
tO kedOt and maktOng SELAMAT BERTUNANG!!semOga kekal ke akhir hayat!
jgn gadO2 taO =)

2 comments:

~..cik PriNCEss..~ said...

waaaaaaaaaaaaahhhh...tantik2..teruja sy ble tgk kedOt da tunang!!!!!!!

berbalek pd sOalan awk di atas!!! ble ag ekk?? laO bOleh mggu depan da nk tunang tP xde calOn ag cmne...cari en sy satuh..hihihii...

n tO cik dila, tggu ape ag jgn lame2 sgt t di sambar Org tau..huhu..(~_^)//

cik dyla said...

hahaha..jgn tunggu lama2 nnt lama2 aku diambil orang!lalala..

tunggu sidia masok meminang =)

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"