CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Friday, December 17, 2010

sedih yang keberapa kali ntah!

kOrg..
hurm..ade x kOrg nmpk kete aku??
sedih la..
kete aku xjumpe ag ni..
da masuk ari ke5 pon..
xde kabar berita lg..
mlm ni nak bace yasin la..
hurmm..


sejak xde kete ni ase susah nak gerak..
abes semua org aku susahkan..
termasuk my luvly hubby!
kecian beliau..
kene amek aku balek keje la...
da la umah dye jaOh..
nak patah sana sini...
kecian sgtt!!!
sOry taO! =(


Bukan aja ase susah nak gerak..
tapi susahkan aty mama gak!
ari2 mama tepOn..
sOre mama sedih jew...
misty mama risOkan aku...
aku pOn bile dgr sOre mama ase nak nanges jew!
tapi aku terpaksa tahankan gak...
sbb xnak tmbahkan risO mama tu..


mane kereta aku ni????
=(

No comments:

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"