CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Tuesday, December 28, 2010

berjumpa di facebook!!

hi kOrg..sihat kew?harap2 sihat la ek..xlama lagi dah nak masuk taun baru..so xnak la kOrg sume smbOt taun baru dalam keadaan yang tak sihat..ekceli aku nak cite sumthing dgn kOrg..cite pasal aku terjumpe seorg kwn lama difacebook!tetibe jew aku On9 mcm bese aku tgk ade friend request..aku pun tgk la sape yg request nak jd kawan aku tu..rupenya2 dia!sungguh excited kOt aku accept dia as one of my frien kat fb tu..

mmg fb ni rangkaian sosial yang dapat mengeratkan lagi persahabatan la...aku byk jupe kwn2 lama yang da lama xjumpe kat facebook...tu slh satu kebaikan fb yng xdapat d nafikan..tp fb ttp ade byk keburukan!selain merapatkan hubungan fb jugak leh merenggangkan lagi hubungan kite dgn someone..exspecially dgn someone yg kite syg bile berlaku nye salah paham..aku penah mengalaminya so aku tau..pape pon terpulang pada kite mcm mane kita nak gunakan kemudahan yang ada..kalau baik niat kita..maka baik la jadinya..p kalau sebaliknya maka buruk la jadinya..

Ok berbalik pada crite membe lama aku ni..kitorg panggil dia Ilma je..xpyh la gtau nama penuh ek?hurm asenye lama giler dah kOt xjupe dia...last jupe dia taOn lepas kOt..eh yeke?2 taOn lepas kOt..eh..ntah la...yang pasti mmg da lama xjupe dia..ade la dlm setahun lebih or 2taun..mcm tu la..last jupe mase kitorg same2 ikot alin balik lampung alin kat Bentong, Pahang..then seari pastu terjd satu insiden yg aku xkan lupekan smpi bile2 pOn!insiden antara ilma n dia..tetibe aku pon termasuk gak dlm insiden tu..dah mcm drama filem oke?kisah kepura-puraan seOrang lelaki!!huh..

mcm mana aku kenal ilma??ilma aku kenal melalui alin..suatu ketika dulu aku pon rapat dgn alin..kami selalu bersama..ari2 misty msg..mcm2 citer kitorg kongsi bersama..aku syg dia mcm adik aku sendiri..tp d sebabkan satu insiden gak aku dgn dia jd xrapat sgt..tp alhamdullilah skang kitorg da oke balik cume da jarang bersms saje..p kadang2 tu ade gak la chat d fb..and skang da jupe balik ilma di fb harap2 kami ber3 dapat rapat balik mcm sblm ni! =)
p mase dah berubah,,xmungkin ley jadi mcm dulu balik..p pape pon dapat jupe balik pon da oke..atleast masih berkawan lg n still boley amek tau perkembangan terbaru..

suatu ketike dulu: aku..ilma..alin

No comments:

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"