CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Monday, November 22, 2010

last day at Penang!

lalalala..
hi kOrg!
hehe..seperti di entry sebelum ni..entri kali ni aku nak uplOad pic2 kat atas kapal Star Cruise..
last day ni Penang!pasni dah xde dah stOri psl kat Penang ag ni..
xde la kOwg muntah darah nak bace lg entri aku nih..
hihi..
pasni citer psal laen lak..
Ok..kOrg njOy la pic kat bwh ni..
last day d Penang xwat pape pOn..just duk atas kapal smpi check Out in the nOOn..
bas kami dah sedia menanti di tepi pelabuhan..
naek2 bas jew aku ape lagi..bantai tidO la..
cume bangOn time mkn jew..
mase singgah di IpOh pOn aku mamai2 jew..huhu
*********************************************************

ni pic matahari terbit yang dirakamkan di atas kapal Oleh membe ku..

mase lepas breakfest..cuaca agak panas!tmbh2 berade kat tgh2 laut..jadi aku xbrape ley bukak mate la mase nak bergamba!huhu



ala2 titanic la!Rose versi Sheila..hehehe

my fren..Kyna and Sheila dgn gaya tersendiri...

dalam deck..

kat tangga dalam kapal..kalO dlm cite Titanic kat kapal ni la c herO, Jack tunggu Rose utk pergi majlis tari menari..tu yg kitOrg pOn sibOk nak bergamba kat tangga gak!hehe..mcm ni la kapal Titanic!

gaya bebas..

K.A.M.I.

~~no kOmen utk yg ini~~

bergamba dgn ahli2 rOmbOngan kat depan kapal after check Out!
*******************************************************
hihi..berakhir la suda kisah aku di Penang..sgt bersyukur sbb terpilih utk mengikuti company trip kali ni..byk pengalaman..
kisah duit ilang la..kisah cari makan la..kisah bilik air and mcm2 lagi la..
sume tu jadi kenangan indah sepanjang aku berkhidmat di Senheng..
hOpe taOn dpn ade rezeki lg nak gi cOmpany trip..
(^___^)

1 comment:

~..cik PriNCEss..~ said...

best2..pengalaman yg sgt menarik!!! t next year sy maO ikOt bulehh..hehehe..~

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"