CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Wednesday, November 17, 2010

OctOber review..

hi all..

actually aku ngah bOsan nih!x kemane2..plan nak balek kampung d tunda ke ari jumaat sbb pakcik n makcik ku maseh bekerja..kena la tunggu gak sbb nak kOnvOi balek kampOng..
di saat2 kebOsanan ni teringat plak nak update cite psl spOrt day kat Opiz ku..
SpOrt day ni mase OctOber..tp d sebabkan kebizian melampau pada bln tu xdpt la nak update pape pOwn..cite trip pOwn x uplOad ag..

Ok..dimulakan cite masa ary kejadian..spOrt day company aku diadakan pada 14Oct2010 yang lalu..kat stadium PanasOnic, Shah Alam..aku ke Shah Alam dgn Opizmate ku yg laen..mlm sblm tu aku amek keputusan utk tidO kat asrama jew memandangkan nak kua pepagi bute tu..

kOrg nak taO x aku amek bahagian ape mase spOrt day tu??huhu..xpernah2 dalam hidup ku aku amek bahagian dalam acara ni..and nOw..tetibe aku terpaksa masOk plak..TERPAKSA okey??Owg laen yg letakkan name aku..bkn aku vOlunteer..aku pOwn bOley dikatakan kesemua dak HR mmg take part dlm bahagian ni cume laen2 grOup saje..Okey..aku nak gtaO ni...jangan gelak taO sbb mmg sgt tekelakar!aku jadi POM-POM GIRL on that day!!atau turut dikenali sbg CHEERLEADING GROUP and dalam bahasa melayunya adalah PASUKAN SORAK!!huhu..

aku kene jadi pasukan sOrak utk rumah sukan ku iaitu rumah South Wing atau rumah Kuning..ade 3 pasukan yang masuk bertanding utk kategOri pasukan sOrak ni..pasukan sOrak dari rumah merah and rumah biru...guest sape yg menang??Of cOs la RUMAH BIRU!!!hehe..bkn team aku yang menang...

sebenarnya nak jadi POM-POM ni bkn la senang...kerjasama kumpulan sgt la penting!!x dinafikan mase praktis byk la gak salah paham..p alhamdullilah mase atas stage masing2 bagi full cOOperatiOn!well dOne team!!eventhOugh kite xmenang p kite njOy all the time, right??

and d sebabkan pasukan sOrak ni aku makin dikenali..huhu..agak malu pOn ade..bkn setakat satu Opiz kenal tapi semua shOwrOOM pOn kenal..ish!agaknye aku nmpk xsOpan sgt kOwt..huhu..ntah la..kOwg njOy la beberapa keping pic yang ade ni...
**************************************************

bersame dgn pasukan bOla keranjang..

dipagi ari..

this is my team!!sOuth wing!jiaO aOO..

ni mase dah nak balek...kat atas stage tu rumah merah tengah amek gamba..rumah merah jadi juara keseluruhan untuk hari tu!

ni la pasukan rumah biru yang jadi juara utk pasukan sOrak!dOwg punye perfOrmance mmg superB la!!!dengar kate dOwg punye cOach pOn sgt garang dan tegas mase dOrg praktis!nO wOnder la ley menang..huhu

No comments:

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"