CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Thursday, September 29, 2011

yeahh!!ade header baru!

hyeee korangg...

lame tak jumpe kan??

banyak sangat mende yang aku nak tulis kat sini sepanjang aku meyepi ni..sbb banyak sgt cerita..

tapi sebelum tu nak cerita yang ni dulu..

kan entri sebelum ni ade cite pasal aku blaja wat header kan? sape tak bace lagi bole bace kat sini...

pastu kan aku ade kata ANGAH nak wat kan header utk aku kan? (sebenarnya angah kene paksa wat header dengan aku..bukan kerelaan angah!)wawawawa jahatnyee aku...



and now...header tu dah siap..





taraaaaaaaaaaaaa.....




comel!

simple!

i like it!


thank u Angah!!

luv u..muahhhhh



No comments:

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"