CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Friday, September 30, 2011

haaihhh..budak budak zaman sekarang..

hari ni ada majlis mohon restu untuk pelajar pelajar PMR kat sekolah aku..tapi apa yang aku nak cerita kat sini, aku tengok budak budak tu masa salam dengan cikgu cikgu wat macam biase biasa je..macam tak de pape pon..macam salam dengan membe membe..macam hari hari biasa la...


aku teringat time aku dulu..time mohon restu ni la kiteorang bersalaman dengan cikgu sambil bergelinangan air mata...teringat penat lelah cikgu mengajar tapi kitorang bermain..so time mohon restu tu la masing masing sedar dengan kesalahan masing masing dan masing masing betul betul mohon restu agar ape yang cikgu ajarkan kat kitorang tu dapat berkat...


beza betul dengan budak sekarang..padahal beza bape tahun je...haiahhh...ape la nak jadi...
adik adik semua...kita patut jaga hubungan dengan cikgu..kena jaga hati cikgu supaya cikgu dapat mengajar kita dengan ikhlas dan ilmu yang kita dapat tu jadi berkat..lagi pon ingat la zaman persekolahan tu cume sekali je seumor hidup..jangan sia siakan..belajar demi masa depan...


pape pon...selamat maju jaya pada pelajar - pelajar PMR 2011...


till then..bye..


3 comments:

~..cik PriNCEss..~ said...

cantikk header baru..

cik dyla said...

simple kan?

~..cik PriNCEss..~ said...

yurrpppp...simpleee sgt ok laaa..kitenya tak terbuat agg..

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"