CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Thursday, September 15, 2011

It should be our 2nd anniversary..but...

yes..

it should be our 2nd anniversary this year..

tapi tu semua tinggal kenangan je...

tak de lagi anniversary bersama sama bukan saje untuk taun ni..tapi untuk selama lamanya...

memang la aku redha dengan kehilangannya..

tapi tipu la kalau aku kate aku tak sedih bila teringatkannya..

masih lagi merasai kesedihan dan kehilangannya until now..

tanggal 13.12.2010 yang takkan aku lupakan...

haritu lah hari keramat yang telah memisahkan aku dengan die..

kejamnya org yang memisahkan kami...sanggup dia buat macam tu...

ape dah takde keje lain ke yang korang boleh buat? kenapa milik aku yang korang ambil??

sedihnyeeee...

sobsobsob..



oohhhh..para pembace sekelian...
entri ni adalah entri yang menyentuh perasaan penulis blog...
sebab ni kesah benar...
nak menulis ni pon menahan sebak didada..
memang sedih bila kita kehilangan menda yang kita syg..
tambah tambah bila barang tu adalah barang pertama yang kita beli hasil titik peluh sendiri..
pastu konon konon kite nak berkongsi barang kesayangan kita dengan org org yang kita sayang tapi belum pun puas kita berkongsi barang tu dah ilang dari kita...


korang tertanya tanya tak aku ilang ape?
alu hilang kereta!!
kereta aku dah kene curi and until now tak jumpa jumpa pun..
maybe kete aku tu skang dah ade di Thailand or jepun..maybe..
dah telah di kacukan dengan kereta dari negara tersebut untuk mendapatkan kereta lain yang lebih bermutu tinggi??ntah laa...





ni la kete kesyangan aku yang hilang tu...viva standard je..aku tak tahu nape ade gak orang nak curik viva standard mcm ni...terdesak sgt kot..


series..aku rindu sgt2 nak drive kete aku yang ni!my first car...
sob sob sob ='(


sayanggg..kat mane kau sekarang???


dulu aku takut nak dedahkan no plat aku..sebab takut ade orang amek no aku mandrem kan?hehe...macam no cantik je... =p

hurm..kot2 korang nampak viva silver kaler berplat no ni gtau la aku ek?
p kalau ade pon ttp dah bukan milik aku lagi sbb aku dah claim insuren..



ohh kenangan!! =(



1st gamba yang aku amek dengan kete kesayangan ni..


kita dah tak dapat bersama sama mengharungi jalan yg jem lagi....




tak puas lagi nak bagi mama dan papa merasa naik kereta baru aku..
=(







ohhh sedihnyeeeee!! =(


thanks for reading,

No comments:

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"