CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Monday, August 29, 2011

selamat hari raya..

assalamualaikum semuaa...
wahhh..meriah fb serta blok dengan ucapan raya masing masing...
masing masing sibuk wat kad raye elektronik gak..tapi aku tak sempat nak wat disebabkan kekangan intenet...agak kelembapan internet aku ni...bile nak edit gamba je mula la hang...
sedey tauu!! T_T


(copy right from Mr. Google)


tapi..tapi...tapi....
walaupun takde e-kad raya dari aku...aku still ade ucapan raya ye..



KEPADA KAUM KELUARGA DAN SANAK SAUDARA...selamat hari raye semuaa...harap harap tahun ni dapat bersama sama kumpul dipagi raya..pastu dapat konvoi raya...seronok rasenya...kepada adik adik serta anak anak buah yang mengharapkan duit raya dari diri ini..sila berkelakuan baik dipagi raya dan jangan balik mercun kat i okee...sape yang baling mercun kat i confirm tak dapat duet raye...



KEPADA SAHABAT HANDAI...tak kisah la sahabat yang jauh ke dekat ke...yang tua ke yang muda ke..yang mewah ke yang kurang mewah ke..yang glemer ke yang tak glemer ke..pape je la..selagi kita masih bergelar sahabat..aku ingin meyusun jari memohon ampun dan maaf di atas segala kekhilafan aku sepanjang bergaul dengan korang...mungkin ade kata kata dan peragai aku yang tak korang berkenan..ampun kan la aku..sesungguhnya yang buruk itu datang dari aku...



KEPADA RAKAN SEPERJUANGAN...yang dulu atau yang sekarang....selamat hari raya juga..hope tahun ni jamuan raya kita meriah sikit ..hehehe



KEPADA INSAN YANG DISAYANGI...ampun dan maaf dihulur andai terlalu banyak kesalahan yang aku lakukan...sesungguhnya diri ini masih lagi mencari kesempurnaan dalam...harap dapat bimbingan dan tunjuk ajar yang lebih dari kamu...


KEPADA RAKAN RAKAN DI ALAM MAYA...rakan rakan blog..rakan rakan BTO..juga pembaca pembaca blog aku..selamat hari raya aku ucapkan dan terima kasih kerana sudi membaca blog ini...



SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...MAAF ZAHIR DAN BATIN...


sape sapa yang nak datang raya jemput jemput la ye..huhu


p/s: blog akan bercuti selama beberapa hari ni sempena hari raya yang mulia..hehe =)



No comments:

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"