CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Thursday, August 11, 2011

al-fatihah buat sahabat..

assalamualaikum..


harini aku masih terkesan dengan berita yang aku dapat semalam...


aku kehilangan seorang sahabat yang rapat kat tempat belajar...sangat sangat terasa dengan kehilangannya...tak percaya..baru aritu aku msg dia tanya pasal jadual final sem..baru aritu jugak aku nampak post dia kat fb and tetiba semalam dapat berita dia dah tak ade..


disebabkan arwah rapat dengan aku jadi aku pergi ke PPUM masa pihak forensik buat post mortem..hajat dihati nak tengok wajah arwah buat kali terakhir sebelum jenazah dibawa ke kampung halaman di Behrang umtuk dikebumi..tapi malangnya proses post mortem tu makan masa berjam jam..aku menunggu kat hospital tu pon hampir 4jam tapi tak selesai gak..pastu terpaksa la balik dengan hampanya..penantian yang tak berhasil...


arwah sahabat yang baik..ramai kawan kawan yang terasa dengan kehilangan dia..tambah tambah aku la..orang pertama yang aku kenal masa memula mendaftar sebagai pelajar PJJ kat UUM tu arwah la orangnya..start haritu aku, arwah dan kakak arwah jadi kawan..tambah dengan yana..kitoang akan study sama sama..wat asgment sama sama..and kalau ade info dia mmg tak lupekan kawan kawan yang lain..


sedih bile terkenang balik kenangan bersama..sayangnya arwah tak sempat nak baling topi sama sama dengan kita semua masa konvo nanti..lagi 2 tahun setengah je...Allah lebih sayangkan dia..



al-fatihah buat sahabat...kukirirm doa semoga roh mu dicucuri rahmat...
kenangan bersama menjadi kenangan terindah...
thanks 4 being a good friend..


alfatihah...


2 comments:

Aida Azryn said...

Al-Fatihah.. semoga rohnya dicucuri Rahmat.

cik dyla said...

thanks aida...

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"