CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Thursday, August 18, 2011

korang dah tempah kuih raya kew??

assalamualaikum semua...

dah nak raya ni...

dah wat kueh raye??dah tempah??dah bayar??and dah dapat ke kuih raye anda??

haa...gaji kali ni dapat dok abehh bayo kuih raye yg ditempah je la kan?



aku kan nak gtau la yang aku tersangatttt la suke popia gulung yang kecik kecik tu...

kalau aku beli memang tak letak kat balang kueh la..

aku letak dalam bilik aku je..

makan sorang sorang!muahahahaha..buruk perangai!

penah try wat..tapi tak menjadi...

so tempah saja la...

dijamin sikit kesedapannya...




tak kesah la yang di tempah tu dalam bentuk balang...



ataupun dalam plastik...

tetap buat aku terliur...



tengok tu...


perghhh!!


lagi....


slurpppp!!!



ishhh...

dah dah..

tak sabar nak tunggu minggu depan..

dapat kueh idaman hati yang ditempah ni teros nak makan puas puas...


nyummy!!

2 comments:

~..cik PriNCEss..~ said...

thn ni insyaAllah nk buat jeww sb byk masa..ekekek..

cik dyla said...

da start wat ke?

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"