CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Friday, August 19, 2011

wowwww...saye sukekannnye!!

yahoooo!!

saye dah dapat barang yang saye idam idam kan!

sebuah pencil case yang sangat comel..

suke suke suke ^_^



see...nampak comel kan??

ade ladybird..kumbang and kereta...

tapi mama aku kata patotnya ada ladybird, kumbang misty la ada bunga..ni kereta lak..

huhu..tak kesah la mana mana pon ma..

still cute and comel..


lepas tu kan ade nama aku lak..

woww!!sweet....

orang tak leh amek la pencil case ni sbb dah sah sah ade nama aku kan??

ni ruangan untuk meyimpan alat alat tulis..

agak kecik...

tapi takpe la..

boleh mengelak aku daripada beli pen banyak banyak...

gune je pen yang ade sampai la tak leh gune lagi...

lagipon kecik tu kan comel..


pencil case ni handmade tao..

tapi sangat la kemass..




kalau ade sesape yang berminat boleh la order kat SINI




dengan adanya pencil case ni saye akan belajar bersungguh sungguh *tetibe*..




p/s: korang sahur ke tak??

3 comments:

dila bahar said...

eleh... konon semangat nak g exam la tu... buku dah baca lom?? hhaahahaa

cik dyla said...

hahaha..dalam proses membace la ni..

cik dyla said...

hahaha..dalam proses membace la ni..

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"