CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Wednesday, August 24, 2011

duit is money!

arini gaji!!

rase seronok plak!

saat yang dinanti nanti sebelum menjelang raya...

yelaa...nak raye kan memang banyak guna $$$$$$..

aku yang single mingle ni pon terase la kuarkan duit untuk beraye ni kann...

beli persiapan raye..peruntukan duet raye utk budak budak kecik....

happy bile tengok budak budak beratur salam ngan kite sbb nak duit raye...

takpe la..zaman kita dah berlalu..

skang zaman mereka lak..jadi anggap la tu sebagai sedekah..




hari ni gaji...

tapi duet rase macam dah diangkut berguni guni untuk bayar segala tempahan kuih raye!

hoho..confirm balik ni kene bebel dengan mama...

dah wat pastu beli lagi...

tapi nak wat macam mana..bukan semua mende aku reti buat..

so kalau da teringin nak makan kene la beli gak...

takpe la setahun sekali je ma...

kalau rase banyak sangat kuih raya kat umah nanti kita bawak balik kampung la (huhu sedapkan aty sendiri je)




kan best kalo aku leh tanam duit!

bahagia rasenya....

seolah olah dunia dalam gengaman!






p/s: pas raya ni sye janji akan menabung balik!


2 comments:

~..cik PriNCEss..~ said...

hihi..sediakan duit raya tuk kite sekali..

cik dyla said...

hoho...da abesss..

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"