CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Sunday, July 31, 2011

Khairul Fahmi Che Mat a.k.a Apek putus tunang?????????

hii...selamat berhujung minggu...arini aku xkemana-mana pun...menghabiskan masa dirumah...nak baca buku for exam...



sambil sambil dirumah tu aku pon melayari la internet...bukak bukak fesbook bace bace status orang and ade terdengar gosip panas!!dalam aty cakap "OMG!!"..korang dah tao tak gosip panas tu pasal ape???



cite pasal Khairul Fahmi Che Mat a.k.a Apek putus tunang!terkejot beruk aku jap!sebelum ni aku ade la gak bace pasal gosip die dengan seorang gurl ni....konon-konon gurl tu skandal baru si Apek ni...tapi tak de la aku pecaye sangatkan..bese la orang glamor misti lah dilanda kontroversikan..




si tunangnya Elia pemilik blog Jejari Runcing tu pon aku tgok tak de la die update story baru pasal die dgn tunang die tu..tapi ade la macam entry yang berbunyi ala ala duka sket macam entry "doa buat Kekasih"..memula aku bace entry tu aku macam terdetik gak betol ke mereka ni ade masalah?tapi malas la lebih lebih sebab aku malas nak amek pot sangat pasal khabar khabar angin ni...



jadinya bile bace kesah pagi ni..sangat la terkejot jadinyaa...siap kua sotkabar frontpage ag...
hurm..sayang asenyaa....majlis tunang die aritu punye la grand..macam majlis nikah..last last putus plak...maybe bukan jodoh dia kan?xpe la..ade hikmah disebalik semua ketentuan Allah...



misty dia sedih kan?da la tak dapat melayakkan diri ke peringkat seterusnya bagi Kelayakan Piala Dunia Brasil 2014 pastu putus tunang plak..dah la nak dekat puase dan raya lagi..hurmm..
sebagai peminat aku doakan yang terbaik utk mereka berdua..semoga dengan kedatangan bulan Ramadhan yang mulia ni dorang dapat la menjernihkan kembali hubungan dorang...dan dapat mengeratkan silaturahim bersama...aminn...


just recap masa majlis pertunangan mereka aritu...siap wat kad ag..tema arabic..cantik!!


ceriakan wajah mereka ketika dah mengikatkan tali pertunangan..jadi sanggupkah kamu wahai wanita untuk melukakan perasaan kaum sejenis mu??

sudahlah kaum hawa sering menjadi mangsa kaum adam and sekarang kaum hawa juga mahu menganiaya kaum hawa....


ini lah wajah wanita yang dikatakan mempunyai hubungan dengan Apek..
hurm...kalau bagi aku pilih..aku ase Elia lagi cantik manis...

Gadis ni dikenali sebagai Dahlia Teck..hurmm lebih kurang mcm tu la bunyiknya..aku pon xtau sangat...


see??cekcinyeeeeeeee...ohh Apek!!janganlah kau tergoda!!



hurm...aku pun tak tahu la sangat apa punca keretakan mereka ni..tak tahu sapa salah sapa betul..aku tak menunding jari pada sesapa tapi andai betul la ada insan yang menjadi peyebab kepada keretakan hubungan mereka, satu nasihat aku:



Andai kita adalah peyebab kepada keretakan hubungan seseorang adalah lebih elok kita mengundurkan diri..tidak manis kita membina mahligai bahagia andai ada insan lain yang menangis kecewa dengan mahligai kita itu..kelak takkan bertahan mahligai yang dibina itu...




No comments:

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"