CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Thursday, June 30, 2011

Tomok dah nak kawen~~

pagi tadi mase tengah drive nak gi skolah mcm bese la akan dgr radio Era fm..
artis jemputan hari ni adalah tomok..


sok (01 Julai 2011) tomok dah nak kawen..
hoho..
bak kate Pak Nil..mcm baru semalam je dengar Tomok still nyanyi lagu dengan sore sengau n sore kepit die tu...
p skang dah nak kawen dah...


Bile cite pasal Tomok & Newboyz..
aku teringat satu kisah mase aku form 2 dulu...
time tu kumpulan Newboyz dah agak fofular la...
pastu tetibe aku dengan sorang kwn aku, Ina terminat plak lagu Meraung...
beriya la kami mencari lirik lagu tu and menghafal bagai nak rak!
cikgu ngajar kat depan kiteorg kat blakang menghapal lirik..
nak jadikan cerita tetibe sorang ag kawan aku tu tegor la kiteorg ape yg kitorg ngah hapal tu..
punye la nak cover line malu nak ngaku kitorg pon kate la kitorg ngah menghapal sajak..
kebetulan aku mewakili sekolah utk pertandingan deklamasi sajak time tu so dpt la idea nak membohong..siap beriya2 deklamasi sajak depan membe sorg tu dengan lirik lagu Meraung tu..
yang si member plak percaye bulat2!hahaha...


Oke..balik pada cite tomok nak kawen ni..
bakal isteri dia Peramugari tau...n dorang dah bercinta selama 8 tahun...
lame kan??aku dengan sidia pun belum 8 tahun lagi..lalalalala
persamaan dorang suke mkan!hoho..itu mcm pun bole wat reason utk kawen kew??
p badan mcm tu jew..



Tomok akan mengadakan 3 majlis..
pertama majlis di sebelah perempuan pada 2 Julai 2011..
kedua majlis utk media dan rakan2 artis pada 6 Julai 2011..
dan ketiga majlis di sebelah pihak lelaki pada 9 Julai 2011...


korang semua jemput la dtg...
hohooho..
tapi dah smpi2 majlis tu korang jgn la ckp aku yang jemput..
sbb dia xkenal pon aku...
sbb aku bukan sedara mare dia...
kitorg cume sedara sesame Islam saje..
lalalalala...




wajah dulu kala~~


Tomok adalah artis lelaki pertama yang menjadi juara One In A Million..







eh aku bukan la peminat kipas susah mati (diehard fan) Tomok ek??
saje jew nak share info ni kat korang...



and last..


nah




layan la lagu ni..


lagu yang aku ckp tu..



and cube korang bace lirik tu ala2 mendeklamasikan sajak yang macam aku wat...


hoho...
misty klakar...








No comments:

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"