CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Monday, June 13, 2011

Terengganu VS Hazama!

Terengganu VS Hazama samadengan Dua-dua aku TAK MINAT!!kahkahkah..


mcm yang korang tau..last week ade 2 rancangan keluarga sempena ujung minggu kan..
Sabtu ade Piala FA antara Kelantan dan Terengganu..and Ahad ada final Akademi Fantasia 9...
Oke aku nak ckp yang walaupun Terengganu menang tapi aku tetap sokong Khairul Fahmi Che Mat!!haha..die dah usaha mati-matian oke nak selamatkan bola dari masuk gol..ntah..xtau nak cite ape..yang aku tau aku tetap sokong Kelantan!tapi aku bukan bawah PAS ek??huhu..oke pada sesiapa yang nak tgok lebih banyak gambar-gambar Khairul Fahmi Che Mat atau lebih dikenali sebagai Apek boleh klik sini..



Hurm..Hazama??juara yang dah dirancang...dah tau dah misty dia yang menang....nothing much about him yang aku nak citer sebab aku xminat dia..!huhu..sori Angah & Alang..Uteh x minat die..so xundi pon..Uteh peminat Mawi!hihi..btw..aku nak tnye korang la..pasan x mase Faizal nyanyi lagu Sudirman tu..awat pelik sgt gaya die nyanyi??sebab dah lama xnyanyi ke makanya dia jadi mcm tu??ishh..


No comments:

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"