CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Wednesday, May 2, 2012

kewangian bersama BIORE!

Hai assalamualaikum..


hari ini aku nak share something.. berkait rapat dengan wanita juga..


and ade sesetengah wanita alah dengan minyak wangi kan?? so bagi nak mengekalkan kewangian badan tanpa memerlukan penggunaan minyak wangi boleh la cube mende ni.. aku pon baru guna.. tapi first time gune je aku terus jatuh cinta sebab memang sangat wangi.. dan bau wangi tu melekat kat badan kita untuk satu tempoh yang agak lama.. repurchase? yes i am and recommended!



bende tu adalaahhhh...






"BIORE SHOWER CREAM RELAXING AROMATIC"



shower cream yang sangat best! sangat creamy dan lembut ditangan.. dengan buih yang sangat banyak...



tak tau nak cakap ape tapi shower cream ni memang sangat best! murah dan berkualiti... ade banyak pilihan tapi aku lebih suke relaxing aromatic ni.. yang lain belum cube lagi..



selamat mencuba korang!

:)






thanks for reading,

No comments:

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"