CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Wednesday, May 9, 2012

Mee Udang Zaiton Special

Assalamualaikum wbt...


Hai korang..arini nak share pasal makan dgn korang..


Alang-alang da sampai ke Sabak Bernam ni dorang bawak la pergi ke satu tempat yang fofular katenya...da orang nak bawak aku follow je la kan..


Mee Udang Special.. Haaa dr ari pertama sampai sini pesert kursus semua dok cite pasal mee udang ni..dalam hati tetanya la jugak sedap sgt ke? Tapi aku ni bkn lah peminat udang tapi aku seorg yg tak makan udang..so takde lah excited sgt nak makan mee udang ni..


Tapi sbb da dtg and rugi la kalau tak merase so order la jugak mee udang..


1st impression..hurm..nmpak sedap..banyak..pinggan besar melimpah ruah..udang pon boleh tahan bnyk..harga cume RM5.50.. Bile makan..hurm.sedap! Aku bkn peminat mee udang pon boleh terangkat dgn rase mee udang ni.. Udangnya pon manis..fresh.. So tak rugi la nak try...


Kalau korang ke Sabak Bernam singgah la ke Kedai Mee Udang Zaiton ni..byk lg menu lain berasakan udang..peminat udang boleh la dtg sini.. Kedai ni berhampiran dgn Pantai BNO.. Boleh search internet...


Oke...till then..


Thanks for reading,


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"