CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Thursday, October 13, 2011

update kisah boling BTO.. (taksempatupdatepon) =(


hi assalamualaikum...

aritu kan aku ade update cite pasal boling tournament anjuran Blogger Tercinta (Officially) atau ringkasannya BTO...pastu dalam entry tu kan aku janji nak update ag gambar gambar sekitar tournament tu kan??


huwarrghhh...maaf la aku tak dapat nak update la...

sebab kebizian yang melampau...

ni pon aku baru balik dari kursus 3 hari..

banyak kerja yang kene wat pas balik kursus..apa yang dah dibelajar masa kursus pon kena praktikkan so nak belajar mempraktikan la lagi....

so tak sempat nak update blog...update fb bole la...p tu pon jarang gak n update pon gune fon je..
sbb tak ngadap laptop..balik kursus teros tido..huhu..cian kan?


oke2 dah dah...berbalik pada kisah boling ni tadi...
aku tak dapat nak update banyak tapi aku bagi link blogger-blogger yang dah update pon kisah pasal boling tournament ni...

fb dorang pon aku sediakan sbb kebanyakkan gamba dalam fb la..tapi mcam biase kena la add mereka dulu sebelum boleh tgok gamba ye...





atau tengok kat blog sikecil bila nadia cerita






oke hope korang boleh enjoy dengan gamba gamba yang bakal korang tengok dlm blog or fb yang aku nyatakan tadi...
sambil sambil tu leh gak tambah tambah kenalan baru kan?



tapi kalau aku ade masa aku akan cerita juga sedikit sebanyak pasal boling tournament ni..
cume lambat sket la...
hope korang still sudi nak bace ye??


oke la...
till then..
bubye..





thanks for reading,

No comments:

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"