CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Friday, October 14, 2011

bile TERjumpa mereka yang Femes ames..

assalamualaikum..

haa..arini aku ade mase sikit so bole la aku update blog kejap... hurm kan aritu aku ade cakap yang aku akan update sedikit sebanyak cerita semasa boling tournament anjuran BTO tu kan? so arini aku nak cerita pasal terjupe org femes dalam arena blogging ni....


Masa tournament aritu tugas aku sepatutnya adalah sebagai AJK pendaftaran..tapi aku datang lambat..hukhukhuk..so tak berapa nak tugas sgt la sebab masa aku smpi je dah ade pon yang yang mendaftar..tapi bila aku dah smpi aku amek alih la kerja pendaftaran ni...


nak dijadakan cerita ade la sorang blogger ni datang and mendaftar, aku pon bagi la senarai nama nak suh dia sain, dia pon amek nak tulis nama then dia bagi la balik borang tu kat aku, masa aku dah dapat borang tu and aku tengok nama dia aku terkejot...aku pandang la dia balik and dia macam blur tengok aku pandang dia macam nak terkam..pastu dalam hati aku pon berkata "oooooo...ni ke orangnyaaa.."
hahaha...giler jakun! nak tau tak sapa orang tu??


kenal tak?? MAS ni salah satu blogger yang rajin join aktiviti-aktiviti yang group blogger wat..tak kesah la group ape pon rajin dia join.. Angah kata anak didik Ben Ashaari ni..hehe..



dah alang alang terjumpa blogger femes so nak la amek gamba dengan dia.. Actually aku sebolehnya nak la elak gamba berdua dengan lelaki..sebab pernah jadi story sebelum ni kan... Nak elak fitnah and cembura buta ag.. p just anggap yang ni macam amek gamba dengan orang fofular la..xde niat pape pon.. (to incik bf,,hope u tak mara)


Angah yang tolong cakapkan ni aku nak amek gamba dengan dia sebab aku malu lak nak cakap..huhu..


bila Angah dah amek gamba aku terasa mcam banyak la lensa lensa camare mengahal ke kami samapi aku pon tak tau nak pandang camere mane...huhuhuhu*mintak lempang*


Pastu si MAS pon layan la cite mengarot aku..ntah ape aku cakap pon aku tak tau...




ade sorang ag otai blogger..yang ni si Fazlyn yang pasan..aku tak kenal..sebab ikotkan memang aku tak berapa kenal sangat blogger lelaki..kalo blogger ppuan mmg aku kenal la sbb aku lagi suke terjah blog ppuan..ag banyak citenya..huhu...



haa..ni la bro tu.. ape ntah namanya pon aku tak tau tapi menurut kata yang lain bro ni kenali sebagai BROFRAMESTONE...



see?? Bro terkejot ade orang kenal dia and Fazlyn pon teruje jumpa dia.. hehehe...

nama pon blogger femes so mereka yang femes ni ade name card wooo... tapi BroframeStone ni selain menjadi FullTime Blogger dia juga seorang Consultant dan Freelance.. Nak tau pasal bro ni sila la layari web dia...


sila kata ehem2...hehehe



oke la...
so far ni je cerita aku..
ade ag beberapa insiden masa tournament aritu...nanti aku cerita lagi ek?


ok bai!


thanks for reading,

No comments:

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"