CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Saturday, October 1, 2011

Red Velvet yang nyummi!!

hye korang...korang penah makan Red Velvet Cake tak??sape penah sila angkat kening!!
aku tak pernah try lagi and bile dapat kesempatan untuk try misty la aku nak kan? Mase nak beli cake tu aku diberi pilihan nak pilih kek sebijik or cuppy punye..disebabkan baru nak try so aku kate la nak cuppy so kak leha pon order la cup cake perisa red velvet ni from kawan dia untuk aku rase..coz kak leha dah try yang kawan die ni buat and kak leha kata sedap....




and.....


bile cupcake red velvet ni dah sampai...rasanya...nyummi!!!sangat sedap kot!!slurppp....







kek ni warna merah menyala makngah! tapi asenya sangat menarik tertarik the booommm la.. Kat atas kek tu guna cheese cream....ohh..sangat nyummi tau cream ni...and yang warna merah tabur kat atas tu adelah serbuk kek velvet ni jugaa...




so sapa sapa pengemar kek boleh lah try kek ni pulak..recommended!


hehehe.....



p/s: skang dah bulan october la...so boleh request red velvet as my besday kek la..lalalalla



No comments:

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"