CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Friday, March 25, 2011

secret ADMIRE!!

opsss..
bukan aku yang ade secret admire p sebaliknya aku yang admire kat orang...
and org tu bukan la LELAKI ye..diulang sekali lagi BUKAN LELAKI..
sebaliknya aku admire sesgt kat beberape gurl..
eh2..jgn sala paham!
aku wanita sejati tau..
bukan les****...


aku admire kat dorg d sebabkan beberapa perkara..
dorg ni ade yang aku kenal and ade yang aku xkenal..
mcm bese kat fb la aku terjumpe..
ade la dalam beberapa gurl...
sememangnye wanita ni mmg suke pada keindahan dan kecantikkan kan?
so kalo ternampak sape2 yang cantik2 org bergaye2 misty la kite suke tgok dorang kan?


aku critekan serba sedikit pasal mereka yang aku admire ni ek..
tapi name dirahsiakan la ye?
segan la aku..mane tao kot2 org yang aku admire tu terbace blog aku nnt kantoi ar..
huhu (^^,)


1. okey nak citer yang first ni..die ni mmg aku xkenal lansung Oke..aku ternmpk profile die dlm profile membe aku..muke die kan sweet sgt2..putih..cantik la..aku tgok gamba die kan walaupun die amek gamba xsenyum, nmpk garang tapi maseh sweet..mcm ade la ciri2 wanita melayu terakhir kat raut wajah die tu..huhu..mcm kalo aku amek gamba xsenyum misty xcantik..sbb tu aku xsuke amek gamba pasport sbb xleh nak senyum..


2. okey yang second ni plak..hurm aku kenal die and die pon kenal aku..agak lame la kenal die..dulu penah same2 keje jadi promoter kat Ampan
g Point..aku suke sgt tgok gamba2 die sbb die ni stylo sgt..aku suke sgt tgok gaye2 die..mmg bergaye la..sgt berani bergaye..aritu jupe die mase raye pon mmg sgt bergaye la..xtahan siap bwk kete mewah lagi tu!fuhhhh...mcm aku pon bergaye la gak kan (huhu..perasan jap!)..tapi xla seberani beliau lagi!aku xberani nak pkai shawl sbb muke aku bulat..pastu aku xberani nak tampal rama2 ke kupu ke reben2 ke cekak ke kat atas kepala aku ni sbb aku ase pelik..tp die sgt berani buat tu sume..aku xpenah pkai boot tp die penah pkai boot and heels kat shopping mall..giler brani kan?


3. oke yang ke3 ni lak pOn aku kenal..p xde la rapat sgt..kenal melalui org ke3..die ni pon sgt cantik..aku suke sgt tgOk profile picture dia..kalo aku on fb jew misty aku ase nak tgok gamba2 die..ntah la..kekadang aku ase jeles sgt kat die sbb die cantik!pastu die gile2 sket..hurm..kekadang nak jadi cantik mcm die je asenyee..pastu kekadang aku ase jeles dgn semua pasal die..ase mcm nak jadi mcm die gak..hukhukhuk..p pape pon bg aku die mmg cantik...


huhu..so far tu je la dulu..kalo ade lagi nnt aku sambung..
to mereka yang aku admire tu...
hurmm... sye peminat awak!
hahahaha...


huhu..agak2 ade kew org yg jadikan aku secret admirer dorg??huhu.. (^^!)

No comments:

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"