CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Monday, March 21, 2011

saket aty gua beb!

eh2..hangin plak aku!ade ke patot mamat tu ckp mcm tu kat aku..
dia xpaham ke aku kate aku ni dah berpunye???
saket plak aty aku melayan die ni..

to mamat tu: der..gua xpenah pon nak berbangga diri or bermegah dgn ape yang gua ade..
gua xpenah ckp pon gua ni chantek giler2!!semua org tu chantek oke..
n lu xbole la nak doakan gua mcm tu semata2 gua xnak kat lu..
and lu jgn la nak samekan kesah rasul dgn kesah skang oke?
semua nak ikot nabi tp pragai tu?
nabi xpenah taO doakan org mcm tu walau sejahat mane pon prg tu wat kat beliau..

ish...gua xtau nak ckp pe la..
p mmg better gua xlayan lu..
bkn gua rugi pon!!

4 comments:

~..cik PriNCEss..~ said...

mmg perasan sungguh mamat ituh..haha..bolayan kan sja...

cik dyla said...

xlayan pon..huhu

AZLAN MOKHTAR said...

yang pasti "mamat' tu bukan gua ok..
(gua tak dapat bayangkan tika dan saat lu angin)bcoz gua x pernoh nengok!

cik dyla said...

sudah semestinya bkn abg..abg kan xpenah wat dila hangin so abg xpernah la tgok dila hangin..huhu

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"