CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Thursday, March 31, 2011

kerja sambilan menaip di rumah!~~

salam..hye bloggers and readers...

sebenarnya aku buat post ni nak mintak pendapat korang. pasal kerja sambilan menaip kat rumah. aku rasa macam berminat pulak. sebab xlama ag secara rasminya cik putih milik aku..bile dah ade cik putih confirm2 la bertambah hutang piutang aku..nak bg mkn minum cik putih..servis dia ag..so apa salahnya aku nak tambah pendapatan kan?xde la aku serabot pk..

ramai sangat cakap yang benda2 ni menipu sebenarnya. aku tak nak la kena tipu kan? haha aku tak penah terbabit lagi dalam hal2 ni. tapi ade membe aku penah wat keje macam ni and aku tgok agak lumayan la juga pendapatan dia..mcm best la..tp dia kata agak penat juga sbb byk yang kene taip tp tu xde prob kot bg aku..bkn aku x biasa menaip pon..

aku pulak dari online macam ni, rasanya nak join jugak. tapi masalahnya bila aku google semalam, banyak sangat pulak dah pasal kerja sambilan menaip kat rumah ni. banyak sangat laman web. so aku pun tak tau yang mana betol, yang mana tipu dan tak bayar langsung hasil kerja kita..and kalo boleh xnak la yang kene bayar dulu baru dapat duit..tu dah mcm MLM la plak walaupon dia kata INI BUKAN MLM..aku takot nak kuarkan duit aku dulu..takot kene tipo..walaupon rm10..

boleh mintak pendapat korang x? kalau ada antara blogger yang penah buat benda ni, kongsi2 la cerita...nak tau jugak kan. kat laman web mana yang betol2 punya dan tak menipu?..ase mmg nak sgt2 job tu..pleaseee help me!

segala kerjasama dan pendapat korang amat aku hargai :)

No comments:

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"