CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Tuesday, January 25, 2011

yihaaaaa....dapat AWARD!!

yihaaaa....saye dapat AWARD!!!
ekekeke..lame kOwt aku menceburkan diri berblOgging ni..
tp xpenah la dpt award sbbnye blOg aku xchantek!!
tp xpe..aku xkesah kalO Org kate blOg aku xchantek sbb aku wat blOg just utk meluahkan ape yang terlintas dikepala tatkala aku tiade tmpt mengadu...
sO kalO xdapat award pOn xpe..kalO dpt pOn aku terima dgn senag aty.. =)
heee...
Oke..blOm bOle pegang award ni ade la sOklan2 yang perlu dijawab..
layan~~~

************************************************


1. ucapan anda

pertama skali sye ingin mengucapakan ribuan terima kasih kepada mak ayah saye =P hakhakhak..gedik plak kan??mcm menang Grammy Award plak!menang pilihan raye kew..huhu..Oke..special thanks tO my belOved friend CIK DIANA (atau u all bOle visit blOg dye disini: diarydyana.blogspot.com) sbb sudi mengiktiraf saye sbg BEST FOLLOWER OF YOU..sbg shbt mmg sye akan sentiasa fOllow awak!hehehe...

2. Berikan 4 ciri Girl/Guys idaman untuk dijadikan Wife/Husband

Oke..basically aku suke sOme1 yang caring, kelakar, memahami dan tidak mengongkong aku..and ekceli aku dah ade pOn sOme1 dlm idOp aku wat mase skang nih..dye memiliki semua ciri2 yang tersenarai dan tak tersenarai untuk dijadikan suami..Insyaallah..

3. Berikan 1 tips untuk kekalkan relationship korang dengan partner korang.

Bagi aku satu2nya cara untuk kite kekalkan hubungan kite dgn pasangan kite adalah dengan menerima pasangan seadanya!biar ape pon n berapa banyak pon ciri-ciri idaman yang kite letakkan utk kita jadikan seseorang tu pasangan kite, tp bile kite dah ade sOme1 kite kene terima diri dia seadaany because NOBODY PERFECT!setiap dari kelebihan yang kite ada kita juga memiliki kekurangan yang tersendiri..jangan terlalu mengharapkan yang pasangan kita akan jadi seprti ape yang kite mimpikan kelak kita akan kecewa..tp kalO kite terima diri dia seadanya..insyaAllah kebahgian akan menanti sbb kite saling melengkapi antara satu same lain..kekurangan dia adalah kelebihan kita dan kelebihan kita adalah kekurangan dia...

4. Pernah anda jumpa doa pendekat jodoh dan putus cinta?

yup..pernah..doa penenangan hati apabila menghadapi kegagalan dlm hidup..sbb pts cinta jugasebahagian dari kegagalan hidup..dan juga doa untuk kekalkan jodoh antara kite dan pasangan kita..aku selalu amalkan yang ini..antara doa yang selalu aku amalkan bunyinya macam ni..

"Ya Allah..seandainya telah Engkau catatkan dia milikku..tercipta untukku..Satukanlah hatinya dengan hatiku..titipkanlah kebahagian antara kami..agar kemesraan itu abadi"

Amin Ya Rabal Alamin..

5. Letakkan 10 link pilihan anda dan tell them they have won this award!

Ekceli aku xbyk fOllOwer..maklum la blOg xbest kan..aku cume ade 25 follower je yang mendaftar sebagai fOllower aku..sO aku nak bg award ni kat dOrg semua..sO..tO all my fOllOwer..u are my best fOllower!!thanks sbb fOllOw cite2 aku..kOrg best sbb jd fOllOwer aku n sgt2 hargai kOrg yg sudi jd fOllOwer tu..sO this award is fOr u..jgn malu2 utk jwb =)

1 comment:

~..UdadyaNNa..~ said...

hehehe..tahniah..tahniah & thnxk tO be my luvly friend dear..(^__^)

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"