CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Tuesday, January 25, 2011

dilema..

hiiii...kOOOOOwwwggg cemuaaa..wazzup2??get ready tO read my stOri Oke..
ekceli fOr this time nak mintak pendapat kOwg la..sbbnye aku da dlm dilema ni..
dilema nak memilih baju yang akan digayakan masa Annual Dinner cOmpany aku ni...
cOmpany just letak syarat theme fOr that day is RED..what??RED???arrrgggghhhh aku dah la xsuke warne merah..aku xde pOn baju warne merah tu yang wat aku dilema ni..xtaO nak cari baju ape...plissss...help me!!give sOme idea plissss....
Annual Dinner jatOh pada tanggal 14 Februari 2011..
ade lebih kurang 2 minggu je lagi nak pikir baju ape yang aku nak pakai ni...
tapi sebelum pikir baju aku kene kepiskan perOt dulu laaa!!!
kalO x..xchantek la baju2 yang aku pkai sbb xramping!!
huwaaaaaaa....aku kene masOk CABARAN 14 HARI NESTLE BLIST ni...
ish2..chaiyOk2..bOle2..
tapi..isk..bOle kew??
nak kuwus..
nak pilih baju...
arggghhh....
rileks...cOolll...
sO sebab nak merilekskan diri..aku pOn menggunakan la khidmat Encik Google utk cari ilham baju ape yang leh digayakan..aku ingat maybe just nak sewa kat butik pengantin jew..nak cari la gaun2 yang sesuai utk di buat dinner..nak gaya chicky sket aku nak cari gaun pOlka dOt..tp xjupe la gaun yang aku bygkan melalui Encik Google ni...
xpe la..nnt try cari jew la...

kOwg...yang ni hOt x???
hehehe..aku rase la kan..kalO aku pkai mcm ni kOmpen mati kene mara dgn laki aku..
tp Oke gak la..pkai la inner kat dlm kan?
pastu cari seledang yang sesuai...
tapi rase mcm Over sgt la plak kembang2 tu..
kang majlis mkn malam tu jadi majlis persandingan aku plak!huhu..
yang ni ade ala2 gaya ratu England zaman dulu kala kan??
merah dia pOn xde la terang sgt mcm merah kan atas tadi tu..
kalO merah mcm ni aku leh cOnsider la lagi dari merah menyala Mak Ngah tu!
walaupOn ade kengkawan aku kate aku sesuai pkai wane merah sbb berkulit agak cerah, tapi aku still xminat..takOt kene kejar lembu!

hurmmm...yang ni aku kOnfius sket sbb ni merah kew???
mcm purple jew..xmcm merah lansOng pOn...
kOnfirm lari tema ni!
the red Kebaya....
hurm..bOleh dipertimbangkan gak...
at least kalO beli kebaya leh gak wat pkai gi kenduri kawen ke..Open hOuse kew..kan? kan?
kalO beli gaun time bile je nak pkai lagi?
beli mahal2 pastu simpan je kew?
ish membazir..
hurmmm ade 1 lagi yang xde gamba ialah baju kaftan..
design pOn chantik tapi warne merah mcm xsesuai jew..
hurmm....
dilema2...
weekend ni kuar jenjalan usha baju la...
wish me luck and u are welcOme tO give me sOme idea..

3 comments:

~..UdadyaNNa..~ said...

eh 14/2/2011 ktorg nyer date final!!!! ngegege..lau x leh ikoTTTt

haa..my opinion is how about red kebaya ok wht..melambangkan en personaliti n mencermin kan kebudayaan kite sbg org melayu..^^,

cik dyla said...

hiiiiiii..gud luck fOr yOur exam!!

hurm red kebaya?masih berpikir..ingat nak dress labOh or jubah..hurm..xtaO ag la mcm mane..huhu..

~..UdadyaNNa..~ said...

thnxx dearr!!1 if awk extend sem nie 4 sure awk same exam ngn ktor..

uikss..arituh sy g mines ade kedai tuh jual baju semua warna ttbe teringt kt aw..cantik2 harge pon bole thn xdela mahal sgt..

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"