CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Friday, January 28, 2011

kalau saya ada RM1 juta..


kalau saya ade RM1 juta..
saya nak bawak famili saya jalan2 pusing dunia..
dari benua Eropah smpi South Korea naik MAS first class..
kalau saya ade RM1 juta..
saya nak beli satu pulau..
pulau yang sgt indah utk saya tenangkan fikiran..
juga utk menghabiskan mase2 saya bersama keluarga tersayang...



kalau saya ade RM1 juta..
saya nak jadi seOrang usahawan yang berjaya...
saye nak bukak satu kOlam ikan khas uTk mereka2 yang suke memancing..
saya akan bukak kOlam memancing ikan saya dibeberapa buah kwsan..
kOlam2 itu akan diserahkan dibawah pengawasan adik2 saya..
sebab mereka sgt suke memacing!
saye juge...


kalau saya ade RM1 juta..
saya nak bukak 1 tadika yang sgt cOmel utk permata hati saya..
saya nak permata hati saya semua tu dpt pendidikan awal yg sempurna..



kalau saya ade RM1 juta..
saya nak beli AUDI R8...
warna merah..dan juga putih..
saya nak pandu kereta tu kat semua highway yg ade kat Malaysia ni..
nak TOYOTA CALDINA juge...


kalau saya ada RM1 juta..
saya nak bina sebuah banglo 3 tingkat..
dekat dengan kawasan pantai..
saya nak abiskan masa2 saya di banglo itu bersama keluarga..


kalau saya ada RM1 juta...
saya akan adakan satu majlis makan malam utk semua sahabat2 saya..
saya nak mereka semua bergembira..


kalau saya ada RM1 juta..
saya nak kahwin!!
saya nak kahwin kat kawasan pantai..
atau chalet..
sbb saya nak datang dari 1 pulau..
naek bOt mewah..hanya saya dan dia di dalam bot...
Orang ramai lak menunggu kami di pesisir pantai...


Kalau saya ada RM1 juta..
hurmm...


tapi saya TAK ADE RM1 JUTA la...
mungkinkah akan terjadi RM1 juta didalam gengaman?

waaaa....

3 comments:

~..cik PriNCEss..~ said...

penah dgr lagu nie x...
"kalaulah aku menjadi jutawan..menjadi jutawan duit banyak berkoyan" hik3..;-P

cik dyla said...

hehe..xpenah dengar la plak..lagu sape tuh?
tapi pape pOn..kan besh kalO ade RM1 juta....

~..cik PriNCEss..~ said...

hehe..tuh ost filem jutawan fakir!!!
btOl2..kalo la ade RM1 juta mcm2 sy bk wt..

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"