CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Monday, January 9, 2012

yeah!!dah dapat lesen full!

yihaaa... yahuuuu...
taun baru saye pon dapat Lesen baru!
Pasni dah tak takut-takut bawak kete yang takde stiker P sebab saya skang dah lesen penuh!! yahooo...



dua tahun susah payah jage rekod cemerlang tiada eksiden dan kesalahan jalan raya yang berat!alhamdullilah.. berhasil juge..



sukeee!!






orang lain muda-muda lagi dah ade lesen..kite..dah nak masok 25tahun baru nak pegang lesen penuh??ish2..sabar je la... >.<


4 comments:

Dalila Dayana said...

Congrats uteh....boleh bawa jejalan...hehehhehehe

cik dyla said...

hehe... =p

Baheera Collections said...

tak kisahla cepat @ lambat ada lesen...janji dah ada kan
vroom..vroom....
jom datang sini
maxi skirt, palazo pants, inner neck ala maysaa, inner diamond
all under rm40

cik dyla said...

hehe..oke..vroom2..kite sampai! =)

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"