CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Monday, January 16, 2012

morning gift!

morning korang...

ni entry segar dipagi hari..sebab sangat teruja nak share dengan korang something!

hihi...pepagi lagi aku dah dapat sesuatu yang mengembirakan hati aku!



nak tau tak ape??







taraaaa.....






dapat fridge magnet!!!dapat sekali 4 plak tu!woww!!sukenyeeee.... hehehe.. for your info, aku memang seorang yang sangat suke mengumpul fridge magnet... tak kesah la pape bentuk pon...asalkan ianya fridge magnet aku suke.. besenya aku beli je fridge magnet lau aku ternampak.. ade yang hadiah dari kawan-kawan and ade juga yang free gift..


and for this time aku dapat ole-ole dari cameron highlands dari office mate aku yang pergi bercuti kat sana.. thanks ayu!




fridge magnet yang member aku bagi ni aku paling suke bentuk yang ni... orang tengah petih daun teh.. naseb baik la ayu tak bagi yang gamba straberri sesaje..huhu..sebab yang strawberi tu aku dah ade.. lagi pon kan cameron tu sinonim dengan starwberi so kalau ade yang ke cameron misty aku dapat buah strawberi..tak kesah la buah yang boleh di makan or yang boleh ditampal di peti ais (hihi..fridge magnet la tu)







aku masih lagi berhasrat untuk mengumpul fridge magnet dari berbagai tempat dan berbagai bentuk.. kalau agak-agak ade yang sudi nak hadiahkan fridge magnet kat aku aku terima dengan senang hati..heeeeeeee...



oke la..jupe lagi!


thanks for reading,

No comments:

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"