CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Friday, January 20, 2012

Mengulit Kenangan Merentas Desa..

Assalamualaikum wabt..

salam jumaat.. Yaumul Jumaah..




Hari ni kat sekolah aku ade aktiviti merentas desa.. tapi sayang, aktiviti yang dijangka bermula jam 8 pagi terpaksa ditangguhkan kerana hujan..


bila tgok budak-budak ni semangat nak berlari walaupon hujan tetiba aku pon nak la teringat zaman persekolahan aku dulu..


Tiap-tiap tahun kira merentas desa ni aktiviti wajib la kan..so ade tahun yang aku eksited nak merentas desa and ade tahun yang aku tak eksited nak merentas desa.. Yang eksited nak merentas desa ni sebab kitorg akan lalu kawasan perumahan aku so awal-awal aku dah pesan kat mama suh tunggu depan umah..nanti bile aku lalu depan umah mama bai-bai la kat aku.. hehehe..


Pastu lalu depan umah member lak..member famili dia ade kedai runcit so bile lalu depan kedai dia kitorg dapat air free..untong la kan..huhu...


Pastu lagi, memula keluar sekolah tu eksited la berlari kat.. tapi lari dua-tiga tapak je.. pastu melenggang sampai la sekolah balik.. bila jumpa cikgu-cikgu kat check point cikgu pon jerit "lari..lari..lari"..hahahha..


Paling eksited merentas desa masa form 5..sebab cikgu kate sape yang dapat no 1-10 akan mewakili sekolah dalam acara lumba lari peringkat daerah.. kan time tu dah nak abes sekolah, so eksited juga la nak meyumbang bakti kat sekolah sekali gus untuk mengumpul sijil and mendapat extra mark for ko-kurikulum.. so aku pantas la berlari..tapi sayang... aku ketinggalan beberapa saat je dengan kawan aku so dia dapat no 10 and aku no 11..sedih gak la.. tapi aku still pegi stadium jugak support member..huhu




how i really miss my school time!




thanks for reading,

No comments:

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"