CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Thursday, January 26, 2012

Gift from Adelaide..

Assalamualaikum..


Excited nak share citer ni.. dapat adiah dari Australia.. bukan dr bf sana tau..tapi dari Kakak Sedara ku..thanks Kak Shiqim! anyway Kak Shiqim kene bermaustatin kat sana for couple of year sebab husband dia further study kat sana... lagi 3 tahun baru Kak Shiqim balik.. Tak tau la Kak Shiqim ade ke tak masa aku kawen nanti..huhu



Pastu nak jadikan citer, Makcik aku pon fly la ke Australia last month.. Balik-balik je kesini bawak souvenir utk kami! yeahh!! best2.. Mekaseh semua... sukee sangat2! muahhh!!






ni souvenir utk aku.. see "Kakak Manje" hihi..tu nama panggilan aku dikalangan keluarga.. balut guna brown sugar paper.. Makcik aku kate kat sana tak guna plastic beg tapi gune brown paper beg ni..beli paper pon gune paper beg ni.. kalau kat sini paper beg ni gune utk goreng pisang je kan..


nak tau tak aku dpt ape?? jum tengok..
(kalau korang taknak tau pon kene la gak teruskan pembacaab! >.<)



*
*
*
*
*
*
*
*
*







yihaaaaa... guess what ape ni?? ini adalah tempat kotak tisu ye.. comel kan? aku dah letak dalam kete aku dah.. sweet-sweet je.. pastu saje je tak nak buka tag "Australia Souvenir" tu kan.. hehe.. pastu ade yang tanya "Ni dari Australia betol-betol ke dari Malaysia je?" hehehe.. misty la original dari sana tau..




Lagi dapat key chain comel ni.. Koala bear and Kangaroo.. I wonder macam mane la rupa Kangaroo ni ek?? besar tak? Betul ke Kangaroo ade poket??huhu.. nanti nak pergi zoo la.. tapi kalau aku gi zoo dengan budak-budak misti aku yang over jakun dari dorang! hoho..






Pastu dapat coklat ni gak! coklat ni sangat-sangat sedap! dapat kat penggemar coklat macam aku ni..ish..memang nikmat sangat2! coklat tu tak manis sangat lepas ade kacang-kacang..sedapnyeeee...

p/s to kak shiqim (kalau akak bace la) NAK LAGI CHOCOLATE NI!!! hehehe..lalalala



Pastu dapat buah-buahan gak..macam buak Avocado, peach, plum and etc.. Tak semua aku makan.. aku just makan peach aje.. ase masam-masam manis... macam tomato..


Yang penting.. The best gift ever.. Anugerah terindah...is.... (tengok bawah)




Another gift from Adelaide... A new born baby.. Alhamdullilah.. Kak Shiqim da selamat melahirkan anak ke-2 dia.. nama dia Adam..tapi orang kat Australia panggil dia "Edem"..loghat omputih sikit! hehehe.. comel sangat Adam ni.. tengok gambar kat FB je.. takpe Adam.. kita jupe lagi 3 tahun ye.. jangan lupe kat Auntie Manje ni tau..hihi.. hug for Adam! muaahhhh..




Si kakak dengan adik... Dhia dah ade kawan la pasni.. oohh rindu la plak kat si comel Dhia ni...last jumpa taun lepas la kot mase kenduri kat kampung.. mase tu bukan main liat la nak dukung si Dhia ni sebab die tak nak dengan orang..tapi alah bisa tegal biasa..pujuk punye pujuk dapat la dukung dia... huwaaa...nanti lg 3 tahun baru jumpa Dhia da besar da.. Da masuk school pun.. =.=





uhuk..uhuk.. oke lah..jupe lagi..


thanks for reading,

No comments:

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"