CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Thursday, January 12, 2012

semakin sehat dan membesar dengan jayanya!

hai..assalamualaikum..

korang...tahun baru ni bape berat korang ek??? makin bertambah macam aku tak??
sehat bagaikan juara!! makan ubat ape pon semua tak jalan!
malah berat makin menjadi-jadi bagai di pam-pam menggunakan pam angin berkelajuan 120kmj!


ape nak buat ni? tolong la korang... cer bagi idea..macam mane nak kurus??

kadang-kadang aku ase tak nak tengok cermin! tak nak jupe orang..tambah-tambah dengan orang yang jarang jumpa or dah lama jupe.. sebabnya aku dah hapal dialog dorang..

"eh dila.... berisi dah!"


waaaa...seribu orang cakap macam tu makin gemok la aku!!!




ni gambar lama..bape lame pon aku dah lupe..3,4,5 tahun lepas kot.. see how kerepeng i am???menanges aku tengok gambar ni! boleh ke kembali ke saat itu?? baju ni sekarang ade lagi..masih dalam keadaan baik walaupon dah bertahun-tahun..tapi..tapi...tapi...
tak boleh pakai sebab sendat and padat!!!




waaa..menanges lagi tengok gambar ni!! keciknyaaa aku!!..skang baju ni pon dah tak muat!!




ni ponn...rasa sangat selesa pkai baju bersaiz XS..beli baju ni pon tak payah try..just amek and agak-agak je..boleh je pakai pon...XS tu..but now????? almost XL!!!!



kalau korang nak tau..baju-baju kat dalam gambar tu semua ade lagi.. Konon-konon sebagai motivasi la supaya aku leh kurus balik and boleh pakai baju tu balik...

tapi????entah bilee...


nak tengok gambar sekarang??




hurm...


tak payah la...



T_T




thanks for reading,

No comments:

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"