CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Tuesday, November 22, 2011

SYABAS HARIMAU MUDA!!!

assalamualaikum dan selamat pagi semuaa!!!


yeahhh!!

tiga entry berturut-turut aku pasai bola!!


alhamdullilah semalam kita dah berjaya bawak pulang "ibu segala pingat" dalam Sukan Sea dan sekaligus telah membenamkan ego peyokong penyokong bola sepak indonesia! haaaa...
hamekkk ko..bukan main lagi bersorak kan! bile kalah abes senyap sunyi satu stadium...





SYABAS HARIMAU MUDA!!!!!





aku rase macam nak gi LCCT je sambut ketibaan dorang... tapi apekan daya.. PM tak isytihar hari ni cuti umum! kalau hari ni cuti confirm aku gi LCCT tu...lalalallala



but...


I do love u Khairul Fahmi Che Mat!!!




even though banyak gosip liar pasal dia kebelakangan ni, tapi tak menjejaskan prestasi dia pon...
itu yang kite nak!!! teruskan usaha untuk menaikkan kembali kegemilangan bola sepak Malaysia!!







Harini aku masih semangat berkobar kobar sempena meraikan kemenangan Harimau Muda..

tak cukup pakai hitam kuning malam ni, pagi ni pon pakai hitam kuning lagi...




pastu berlari kekedai beli surat kabar sebab nak amek gambar dengan Harimau Muda ni....



hihi...jadi la kan dapat amek gamba bersama gak....





pape pon..


SYABAS!!!! I'M PROUD OF U HARIMAU MUDA!!!!

aaaaauuuuummmmmmmm...




thanks for reading,

No comments:

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"