CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Wednesday, November 30, 2011

GIVEAWAY : Irine Nadia nak kasi PRODUCT MIRACLE TAB SECARA FREE!!!

Assalamualaikum..

sapa tau pasal product terbaru, MIRACLE TAB? (sila angkat tangan tinggitinggi)

aku baru tau..jujurnye..sangat terpegun dengan kelebihan product ni..tengok testimoni pelanggan yang dah mencuba rata-rata berpuas hati dengan product ni...

hajat di hati teringin juga nak cuba..TAPIIIIIIIIIII...



kene tunggu dapat 5 bulan bonus laa!! huwaaaarrrrgghh!!
huhu...memang la nak cantik tu kene berbelanja sikit kan..kan..kan...

TAPIIIII.... I HAVE TO SPEND FOR MY ......!!!!! T_T




tapiii....dun worryy!! boleh cube LUCK sbb si blogger comel IRINE NADIA nak wat giveaway and nak beri kan product MIRACLE TAB yang bernilai RM150 secara PERCUMA!! ulang suara.. PERCUMA!!

haaa..terbeliak bijik mate dengar perkataan percume ni... so ape lagi?? meh la try nasib...





ni adalah product yang ditawarkan oleh cik blogger comel ni..

set MIRACLE TAB yang terdiri daripada:

- Tab EX
-Tab Soap
-HD Glow Essence
yang Irine nak tawarkan pada blogger bertuah adalah TAB SOAP (RM70) dan HD GLOW ESSENCE (RM80)




Bagaimana untuk dapatkan GIVEAWAY daripada Irine Nadia ni?

boleh KLIK SINI


kenapa saya nak product ni??? pasal saya nak cantik jugak la!!ohhh..malu oke sebenarnya nak tepek gamba ni...tapi terpaksa tepek jugak sebab see my face?? sekarang memang musim jerawat..dan eyebag yang comel itu pon susah nak ilang...rasa macam kurang bermaya je muke aku.. kalau aku rasa nak cantik sikit aku kene mekap tebal tebal bagi mengurangkan kekurangan yang ade di wajah..tapi...tak kan la selalu nak bermekap kan??? tak elok gak..so bile tak mekap jadi la seperti di atas... agak terrible... harap harap product MIRACLE TAB tu dapat la membawa miracle pada wajah aku...


btw..thanks IRINE NADIA for your giveaway!! =)


ade sape-sape nak join lagi? meh KLIK SINI..



No comments:

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"