CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Monday, November 7, 2011

berkorban apa saja..

wuhuuu.. selamat hari raya aidiladha a.k.a hari raya korban..
ase belum terlewatkan utk ucap selamat hari raye sbb masih lagi bertakbir raye...



iye aku mmg bukan blogger tegar sbb nye blogger tegar akan sentiasa update blog dia tak kire dimana pon mereka berade..tapi aku tidak... ohhh aku kena la KORBAN sket tinggalkan blog aku demi bersame keluarge techentaaa...




anyway pada my new follower sori ai maseh belum berkesempatan utk meninggalkan jejak kaki sye d blog kamu..nnt sye singgah ye..thanks sbb sudi KORBANkan dashboard anda dengan update sye..






sye juge telah KORBAN kredit demi utk online via mobile...



k la...jupe ag..

Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"