CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Thursday, November 3, 2011

my HOT STUFF...

assalamualaikum wbt pembace sekalian..

entri hari ni betajuk "my HOT STUFF"... kenapa tajuk macam tu kan?? sebab barang yang aku nak share dengan koang hari ni memang sangat hot...


aku dah mula sukakannya di saat petama kali aku mencubanya...


nak tau tak girl semua??

kaum lelaki pon boleh amek tahu,, mane lah tau kot kot bole dijadikan hadiah utk memujuk si idaman hati?? hehehe...poyo sangat la,.....


oke jum tgok ape barang tu....





here are the stuff....
Liquid eyeliner, mascara & eye shadow..



Liquid eyeliner ni aku beli dekat Sinma... i already bought it for the 3rd time i guess.. First aku tau pasal liquid eyeliner ni pas aku try yana punye... Kenapa aku suke? sebab 1st eyeliner ni cepat kering..bila apply kat mate je teros kering.. Bagi mereka yg bermata kecil dan tidak bekelopak mate ni, kadang2 bile tekelip mate je mula la eyeliner tu comot.. tapi if pakai eyeliner from Sinma ni takkan comot sebab once apply je kat mate teros kering.. i like it! and affordable too sebab harga around RM12.. murah & berkualiti!


Mascara Hyper Curl Volume Express ni pon sangat hot sebab boleh melentikkan bulu mata dengan sangat efisyen nye!!


Eye shadow from Elianto... actually aku beli eye shadow ni bukan untuk pakai kat mata tapi aku gunakan as a highlight.. sangat sesuai dijadikan highlight dibahagian mata sebab color yang tak menyerlah..shimmer dia pon tak la over sangat... ngam ngam la.. lagipon ni memang rekemen by salesgirl tu sendiri... so kalo korang tercari cari highlight yang sesuai aku rekemen lustre shadow color venetian pink (04) from elianto.. harga hanya RM10 sahaja..





aku memang suke barang barang yang murah dan berkualiti ni.. hihi..








me after wearing my hot stuff... oh aku tak kate aku hot oke... cume barang barang tu je yang hot... ^_^




oke la...
next entry ade ag barang yang nak share dengan korang,,

jupe ag..bai..

thanks for reading,

No comments:

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"