CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Monday, March 8, 2010

Cik Kiah lagi..

truttt...truttt...smpi lg ke story Cik Kiah..
tp sblm aku bercerita dgn lebih lanjut lg psl cite Cik Kiah kali ni, ingin aku tegaskan disini kepada semua pembaca blog ku bahawa cite Cik Kiah ni bkn la bertujuan utk mengaibkan sesiapa, atau memerli sesiapa ataupun membuka pekung didada sesiapa pun..ianya hanya lah sekadar cite yg ingin dikongsi bersama sbb aku percaya ada salah sorg dari pembaca blog ku mempunyai cite yg sama mcm cite Cik Kiah ni..pape pun yg baik jd kan tauladan and yg buruk jdkan sempadan..

Ok..Cik Kiah bercerita pada kali ini adalah cerita mengenai Cik Kiah pergi berjumpa dgn orang yang dia sayang tu...xtau la pe perasaan org tu kat Cik Kiah..punya la semangat Cik Kiah pergi berjumpa dia..sanggup memdrivekan diri untuk menjemput beliau..org yg Cik Kiah syg tu skng da patah kaki..dah xleh bergerak so Cik Kiah nak jumpe Cik Kiah kena la menjemput dia..yang sedihnya, Cik Kiah kata sepanjang perjalanan ke tmpt dituju selepas menjemput org tu, HP orang tu asyik berbunyik saje and asyik bersms saje sepanjang jalan..smpi abes krdt and siap suh Cik kiah belikan topup lg tuh! ayoooo Cik Kiah...ape cite ni??

Cik Kiah touching..mane x nya...dgn Cik Kiah org tu dah lama x sms, kalau ade sms pon kire mcm sms tuk cukupkan syarat jew..alasan nya, dia kan sakit, so xleh bersms p dlm perjalanan tu ligat pulak dia bersms..mcm x sakit..Cik Kiah kat sebelah mcm tunggul saja..

ntah la Cik Kiah...aku xtau nak habaq pe kat hang.. meh la mintak pendapat blogger..kot2 depa ada nasehat berguna tok hang..nak kata hang bertepuk sblh tgn pon mungkin ade la gak..p hang kata dia habaq kat hang dia syg hang kan? tp kalau dia syg hang nape dia mcm layan x layan hang? ape pesen yg dia ni pakai? x paham cheq! aku kecian kat hang Kiah oii..aku tau mcm mane perasaan kalau kite syg sesorang tu..tp kes hang ni aku xleh wat pa kalau x hang yang amek tindakan sendiri..antara tindakan yg hang bole amek adalah sedar diri.. bile hang sedar diri sape hang pada dia hang bwk la diri hang dr dia..hang lepaskan dia saje..maseh ada lg yg terbaek utk hang kat luar sana...

hang pikiq2 la no....

5 comments:

~..cik PriNCEss..~ said...

cik kiah jumpe sape????

dyla said...

Cik Kiah jupew Cik Nuar punye anak...

~..cik PriNCEss..~ said...

cik nuar sape???

dyla said...

ala cik nuar tu...

~..cik PriNCEss..~ said...

cik nuar sape??

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"